niedziela, 24 września 2017

Czarny golf i Szara spódnica

Czarny golf i Szara spódnica
Czarny golf, to kolejna rzecz, której nie zabraknie w mojej szafie. Jest idealny na chłodne dni i mogę go łączyć w wieloma ubraniami. Tym, razem stawiam na minimalistyczne połączenie z szarą, asymetryczna spódnicą. Do całości dodałam okulary Vintage z lat 90, które dodają charakteru całości.






golf (turtleneck) - Mango podobny kupicie TU
spódnica (skirt) - Romwe podobna kupicie TU
zegarek (watch) - Bergstern
  torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
botki (boots) H&M podobne kupicie TU 
   paznokcie (nails art) - Klinika Piękna
 

13 komentarzy

13 komentarzy

  1. wyglądasz pięknie, elegancko i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie i szykownie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś podać link do spódnicZki?dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica z Romwe, ale niestety już się wyprzedała.

      Usuń
  4. spódniczka mnie zachwyciła, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę nosić golfów, ale uwielbiam patrzeć na kobiety w golfach. I na taką spójność ubioru, i na monochromatyczny styl z akcentem, i na efektowne, ale nie przekombinowane spódnice. Ładne to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten golf... a samo połączenie z czarną spódniczką wypadło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten look naprawdę jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo elegancka przy tym mega kobieca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"