niedziela, 19 marca 2017

Spring Essentials by Tous

Spring Essentials by Tous
Zapewne jak większość z Was, ja też z utęsknieniem czekam na ciepłe, wiosenne dni. Podobno, to już niedługo, a w oczekiwaniu warto przygotować odpowiednie stylizacje na tę cieplejszą połowę roku.
Aby poczuć wiosenny klimat, ja stawiam na jaśniejsze zestawy i kolorowe dodatki. Po te ostanie wybrałam się do Galerii Słonecznej w Radomiu, a konkretnie do sklepu Tous. Sklep oferuje wspaniałą i bardzo energetyczną, nową kolekcje biżuterii oraz torebek.
Wybrałam kilka dodatków, które dodają charakteru spokojnej stylizacji. Moim faworytem jest torebka i kolorową aplikacją oraz klasyczny zegarek w pięknym niebieskim odcieniu.
















okulary (glasses) - Tous
t-shirt - Zalando 
torebka (bag) - Tous
żakiet (blazer) - Oasap podobny kupicie TU
naszyjniki, bransoletka (necklaces, bracelet) - Tous
zegarek (watch) - Tous
 spodnie (jeans) - Romwe podobne kupicie TU
trampki (shoes) - Stradivarius podobne kupicie TU





15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Uwielbiam Cię w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kolekcja Tous :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny set! marynarka ma świetny fason i kolor, a biżuteria dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. ;-)
    Torebka jest przeeepiękna. Pozdrawiam 😘

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pół sportowo pół elegancko czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepięknie;) cudowne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra marynarka, bardzo podoba mi się ten kolor :) Cała stylizacja też jest oczywiście świetna.
    Pozdrawiam Mania :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żakiet to mój zdecydowany faworyt całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka mnie zachwyciła, jest cudowna <3 krój i kolor idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja, Tous uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, cudowny żakiet o stylowym kroju.
    Dodatki wybrałaś przepiękne <3
    Obserwuję i miło mi będzie jak wrócisz :*


    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - Blogerka oraz stylistka - stylloveblog@gmail.com