środa, 29 marca 2017

Black Blazer

Black Blazer
Czarna marynarka, to jedna z podstawowych rzeczy w mojej szafie. Na pewno Wy też taką macie, nic dziwnego, ponieważ jest niezastąpiona w wielu oficjalnych okazjach. Ja lubię dłuższe żakiety, inspirowane męskim stylem. Choć taką marynarkę najczęściej łączymy z klasycznymi ubraniami, to ciekawie jest przełamywać schematy i dziś zestawiam go z typowo sportowymi spodniami z lampasami i superstarami.










marynarka (blazer) - Romwe podobną kupicie TU
spodnie (pants) - NY podobne kupisz TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 zegarek (watch) - Elixa
   bransoleta (bracelet) - Artelioni  
trampki (shoes) - Adidas
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 



8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Twoja torebka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cały zestaw jest idealnie dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowo, na luzie ale i elegancko, bardzo ciekawa stylizacja i zarazem bardzo wiosenna ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetne połączenie ! I te smaczki kolorystyczne na bluzce i ustach, super !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie i na luzie, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"