środa, 22 marca 2017

5 niezbędnych rzeczy na wiosnę

5 niezbędnych rzeczy na wiosnę
Na początku każdego sezonu robię sobie listę rzeczy, które będą moimi faworytami. Początek wiosny to idealny moment na stworzenie listy 5 rzeczy, które są moimi MUST HAVE na wiosnę 2017.




1. TRENCZ

Pierwszy jest klasyczny płaszcz, najlepiej o rozmiar lub dwa większy. Taki trencz jest ponadczasowy i pasuje do mnóstwa stylizacji i do wielu okazji. 


5. Gap

2. PLISOWANA SPÓDNICA

Kolejna rzeczą na mojej liście jest plisowana spódnica, która jest hitem od kliku sezonów. Nic w tym dziwnego, bo jest bardzo kobieca, a pionowe plisy optyczne wysmuklają sylwetkę. 


3. Closet

3. OKRĄGŁE KOLCZYKI

Klasyka gatunku, czyli owalne kolczyki. W tym sezonie stawiam na duże koła, które dodadzą charakteru nawet minimalistycznej stylizacji. 



2. Rosa
3. Orelia
5. Elixa



4. ŻAKIET W STYLU VINTAGE

Takie marynarki pokochały fashionistki i blogerki modowe. Jeśli marzycie o takim, to warto zajrzeć do szafy mamy lub babci, albo wybrać się na wycieczkę do ciuchlandów. 


1. Nife
5. Mango



5. FOLKOWA SUKIENKA

Sukienka inspirowana folkiem jest moim ulubionym elementem w dzisiejszym zestawieniu. Takie sukienki są bardzo kobiece i fantastycznie sprawdzą się w wiosennych stylizacjach. Najbardziej podobobaja mi sie modele ozdobione haftowanymi kwiatami i falbanami. 





Co Wam najbardziej przypadło do gustu?


13 komentarzy

13 komentarzy

  1. O, trencz jest bardzo fajny, ładnie łączy się z właściwie każdym ciuchem pod spodem. Chciałabym też wrócić do lat 80. z dużą, kanciastą marynarką, która sprawi że będę trochę ostrzej wyglądać.

    Pozdrawiam, Zofia!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny przegląd :)
    Mam w swojej szafie beżowy trencz, ale bardzo rzadko go noszę :/ Muszę chyba to zmienić w tym roku, tylko obecnie pogoda na to nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj wybieram się na poszukiwania trenczu. A plisowana spódnica i taka sukienka są na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy jest świetny;)
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Folkowa sukienka i kolczyki koła to rzeczy na które również poluję ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trencz i plisowana spódnica to moje must have, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. These would make such a great present! Super cute, thanks for sharing xxx They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  9. These would make such a great present! Super cute, thanks for sharing xxx They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalna, krótka, zwięzła lista must have :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne propozycje. Zwłaszcza plisowane spódnice przypadły mi do gustu. Mam jedną i zawsze zakładam do niej sportowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trencze mi się bardzo podobają, ale wydają mi się bardzo niepraktyczne.. to samo ze spódniczkami midi... Kiedyś na pewno się pokuszę, bo prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - Blogerka oraz stylistka - stylloveblog@gmail.com