niedziela, 2 marca 2014

Puff Skirt

Puff Skirt
Moje uwielbienie do rozkloszowanych spódnic trwa! Ostatnio poluje  na modele wykonane ze sztywnego materiału, który jeszcze bardziej podkreśla krój. Spódnicę z dzisiejszego posta mam z Pandzior.pl. Wykonana jest z materiału, przypominającego piankę, na który "naklejona" jest siateczka. Połączyłam ją z koronkową sukienką, która w tym zestawie jest bluzką :)



 okulary (glasses)- Asos
 sukienka założona jako bluzka (dress as a blouse)-
choies.com 
spódnica (skirt)- Pandzior.pl
 torebka (bag)- Barada
 zegarek (watch)- Apart 
 buty (shoes)- ShoeLook.com
                     

24 komentarze

24 komentarze

  1. świetna bluzka i rewelacyjna spódnica:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, bardzo mi się podoba ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest boska!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sety lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest wspaniała <3 genialny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest IDEALNA, a pierwszym zdjęcie powaliłaś mnie na kolana !

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna spódnica, idealnie ją połączyłaś z sukienko bluzką:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy się tak krecisz i tak spódnica się tak rozwiewa wyglądasz cudnie! a podoba mi sie bardzo ten motyw z bluzka, ktora wyglada jak gole cialo z rysunkami. modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie ciekawa spódniczka, pięknie w niej wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Megaaaa!! Uwielbiam takie zestawy!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. very nice look! love your booties and the skirt!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    OdpowiedzUsuń
  12. omg! wyglądasz na prawdę super ! góra przypomina mi ostatnią sukienkę Kim :) Ola

    zapraszam na ranking womanly-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, Świetny zestaw, ten top, ta spódnica. TE BUTY! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za bombowa spódnica ! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie ! <3 a ta spódniczka mega :*

    DLA CHĘTNYCH! :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://paulinaya.blogspot.com/, dopiero zaczynam i może dzięki Wam się jakoś blog rozkręci :)
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny strój! Bardzo w moim stylu! Nie wiem co bardziej mi się podoba ta przepiękna bluzka (sukienka) czy ta niesamowita spódnica! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica piękna, ale bluzka/sukienka zupełnie nie do Twojej figury, spłaszcza Cię i poszerza w górnych partiach :/ blogerka powinna chyba maskować swoje wady, a nie eksponować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"