niedziela, 9 stycznia 2022

Levisy Vintage

Levisy Vintage

Ubrania vintage to moja ogromna miłość i pasja. Mam nadzieje, że swoimi stylizacjami udowadniam Wam, że nawet w rzeczach, które mają  40/50 lat można wyglądać nowocześnie. 

Tym razem na tapecie są  prawdziwe klasyki, czyli Levisy model 501. Moje pochodzą z początku lat 90,  zakochałam się w nich oglądając równie kultowy serial "Przyjaciele", w którym główne bohaterki często je nosiły. Moda zatacza koło i stylizacje z tamtej dekady są kopiowane jeden do jeden przez nastolatki. 

Wyjęłam swoje Levisy z dna szafy i stworzyłam z nimi bardzo prostą stylizacje, dodałam do nich wełniany golf i długi płaszcz vintage. 





11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Jak to mówią: Ładnemu we wszystkim ładnie. A tak poza tym levisy są ponadczasowe, więc jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra styl. Ten długi płaszcz jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl takie vintage połączone z modą na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie i na luzie. Jak dla mnie świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszcz, podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż kusi, żeby udać się na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne stylizacje są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te spodnie, sama posiadam taki model w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie Levisy są ponadczasowe. Teraz ciężko takie zdobyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"