niedziela, 16 maja 2021

Ortalion

Ortalion

 Z czym Wam się kojarzy ortalion? 

Mi z latami mojego dzieciństwa gdzie kolorowe, ortalionowe dresy przełamywały szarość mojego osiedla. Im bardziej kolorowy tym lepszy, no i musiał szeleścić :) Do tego kucyk ala "palma na głowie" - trochę asymetryczny, obowiązkowo kolorowa, gruba frotka i spinki. W takiej stylówce dumna szłam na zdjęcia klasowe, do dziś ta fotka wywołuje uśmiech. 

Dziś też noszę ortalion, nawet z tej samej dekady co dres, ale w zupełnie innym wydaniu. To beżowy płaszcz, który idealnie pasuje do majowej aury i codziennej stylizacji.




8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Nie powiedziałabym że to jest ortalion , super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylówka wygodna, w sam raz na szybkie wyjście na śniadanie na miasto. Też preferuję taki styl odzieży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest estetyczna i jednocześnie bardzo luźna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz od dwóch lat staram się zrobić swoją garderobę na wzór kapsulowej. Mam 158 cm wzrostu i okolo 53 kg. Jest pare zasad którymi sie kieruje tzn. Oddac lub sprzedac rzeczy ktorych naprawde nie nosisz ale wszystko buty bizuteria też sie w to wliczają. Ja tak zrobiłam przy okazji przeprowadzki rok temu. Druga sprawa ja wybralam kolory ktore mi pasuja to jest czarny szary bialy i czerowny. To znaczy mam ciuchy w innych kolorach ale nowych nie kupuje juz w innych kolorach niz te wymienione. Przed ciaza pracowałam kilka lat w biurze wiec mam bardzo duzo koszul. Teraz kupuje rzeczy sportowe bo jestem w domu z dzieckiem ale koszule i płaszcze do adidasow czy snekersow też pasują. Jak chcesz napisz priw. Moze cos podpowiem. A styl to znaczy musisz sie na cos zdecydować wg mnie. A i nie kupuje na wyprzedażach, inwestuje w lepsze rzeczy to jest puchowe kurtki skorzane buty koszule z wolczanki ale ja zawsze wolalam mniej a lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć taki płaszcz. Jeszcze nie trafiłam na ten idealny model :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tak jak tobie ortalion to smak dzieciństwa. Świetne połączenie z tymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Długi płaszcz jest świetny do spodni i do sukienki również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"