niedziela, 30 sierpnia 2020

Pistacja

Pistacja

Jeszcze letnia stylizacja na pożegnanie wakacji. Trzymam kciuki i mam nadzieje, że jeszcze będzie kilka tygodni ciepłej aury. Oby! Niestety wyjątkowo w tym roku nie chce żeby przychodziła jesień... 

Pozostając w klimacie lata i wakacji, prezentuje Wam właśnie taką stylizację. Tym razem wszytko jest nowe, to znaczy nie ma tym zestawie ubrań vintage. Ale, ale... bluzka jest z Zary i ma 5 lat i pojawiała się na blogu kilka razy, spódnica jest z tego roku, ale też widzieliście ja minimum 2 razy. 

Staram się kupować ubrania, które będę nosić wiele razy w rożnych kombinacjach.

Czy Wy też tak kupujecie? Czy raczej ulegacie impulsowi? Kupujecie - ubierajcie raz i na tym koniec? 

 






bluzka (top) - Zara
spódnica (skirt) - Reserved
torebka (bag) - Tous
buty (shoes) - Stradivarius

17 komentarzy

17 komentarzy

  1. ta spódnica jest przepiękna i aż muszę mieć taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest zjawiskowa, cudnie się układa <3 Ja często ulegam impulsowi, mierze upatrzoną rzecz, wrzucam do koszyka i w drodze do kasy zaczynam racjonalizować :'D Często odkładam, ale przynajmniej staram się, żeby rzecz wróciła na swoje miejsce. Sprzedawcy i tak mają mnóstwo pracy :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja. Stylowe i bardzo oryginalne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Dawno mnie tu nie było! Uwielbiam spódnice w takim stylu, ale przyznam, ze naprawdę trudno znaleźć takie w butikach.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moją uwagę przyciągnęła ta piękna bluzka! Cudownie współgra z jednokolorową i spokojną spódnicą, a jednoczesnie nadaje stylizacji świetnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne delikatne kolory. Kocham tę stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wszystkie stylizacje mega, ale ta zrobiła na mnie największe wrażenie. Pasuje całość do Twojej urody bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica kolorem i fasonem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No teraz to już bardziej zawitała jesień/zima (ciężko stwierdzić, bo różnie z tą pogodą). Czas, kiedy raczej stawiamy już na cieplejsze ubrania i szaliki. Przyznam szczerze, że bardzo lubię ten okres, ponieważ podobają mi się jesienne stylizacje. Ostatnio bardzo fajne szaliki widziałam w hurtowni https://versoli.pl/pl/ . Mam cichą nadzieję, że jakieś w tym stylu pojawią się w moim mieście. Byłyby idealnym połączeniem z moimi stylizacjami. Upatrzyłam tam sobie 2 interesujące zestawienia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta spódnica. Fajnie, że plisy wróciły do mody

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica robi bombowe wrażenie :) Idealnie pasuje do całości. Może to kwestia koloru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kolorystyka idealnie pasuje do Twojej osoby :) Wszystko dobra wręcz idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw. Wszystko świetnie ze sobą gra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"