niedziela, 3 maja 2020

Burberry vintage trench

Burberry vintage trench
Wiecie, że od zawsze uwielbiam ubrania z duszą. Kocham kupować perełki vintage. To moja prawdziwa pasja. Niestety przez wirusa osobiste wizyty w lumpeksach były niemożliwe. Ale zakupy w sieci to już co innego. Udało mi się kupić na jednej z grup na FB, piękny płaszcz vintage marki Burberry. Klasyczny krój i kolor, uszyty z czystej bawełny, jest stworzony do wiosenno, letnich stylizacji.





płaszcz (coat) - Vintage Burberry
koszulka i spódnica (t-shirt & skirt) - Reserved
buty (shoes) - Carinii
7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Taka spódnica super wygląda na szczupłych paniach, ale u mnie niestety wyłazi brzuszek, szczególnie po kwarantannie ;) Może do lata to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw! Płaszcz taki zawsze będzie modny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Plisowane spódnice za kolano znów wracają do łask. Twoja stylizacja jest tego dowodem. Płacz pasuje do niej idealnie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. firma marketingowa warszawa13 maja 2020 06:32

    Osoba która ma ten blog na pewno mogła by skorzystać z firmy firma marketingowa warszawa .Ta firma mój blog bardzo wypromowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny trencz oraz go uwielbiam. Jest niesamowicie praktyczny bo nadaje sie zarówno na dni wiosenne jak również na chłodniejsze letnie dni. Jednoczesnie jeset wygodny oraz pasuje do wszystkiego. Bardzo często łączę go ze sportowymi dodatkami ( w ostatnich latach stałam się bardzo wygodna i sportowe obuwie na co dzień jest przeze mnie wybierane o wiele częściej niż obuwie eleganckie).

    Z obuwia polecam jeszcze firmę Gant:
    https://adventurefashion.pl/7_gant

    Buty naprawdę dobrej jakości. A w sieci mozna je upolować w całkiem dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klasyk. Każdy powinien mieć w szafie taki trencz, pasuję praktycznie do wszystkiego, ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"