niedziela, 5 kwietnia 2020

Czerwona sukienka na lepsze czasy

Czerwona sukienka na lepsze czasy
To już trzeci tydzień narodowej izolacji. Nie będę Wam tu smucić i pisać jak mi się tęskni za normalnością... Wiem, że każdy z Was ma podobnie.
Więc postanowiłam się pomalować, uczesać i założyć czerwoną sukienkę Talya.
Uwielbiam czerwony i noszę go wtedy kiedy potrzebuje dodać sobie troszkę więcej energii. Poza tym "słynni" amerykańscy naukowcy ;) stwierdzili, że mężczyźni uwielbiają kobiety ubrane, właśnie w czerwone sukienki.
Dziewczyny sukienka jest boska! To polska marką, którą szczerze polecam. Naprawdę nie mogę się doczekać kiedy w niej wyjdę i jestem przekonana, ze pierwsze wyjście będzie właśnie w niej.
Fajną niespodzianką była dodana do nej bawełniana maseczka ochronna z logo marki. Więc jeśli coś zamówicie ze sklepu Talya, to też dostaniecie taki gratis.




sukienka (dress) - Talya
kurtka (jacket) - CheapMonday
pasek (belt) - Vintage
24 komentarze

24 komentarze

  1. Kapitalnie wygląda ta pozycja. Z pewnością doskonała na wiele okazji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta sukienka! Super stylizacja na wielkie wyjścia :) Mam nadzieję, ze już niedługo wszystko wróci do normy i będziemy mogły tak się wystorić nie tylko po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sukienka, kurtka też nieźle pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka :) Ja wolę nieco dłuższe kreacje, ale ta świetnie sprawdzi się na wielkie wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, nie wiem, czy to wina mojego sprzętu, ale wszystkie zdjęcia poza pierwszym się nie ładują :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka robi wrażenie. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka! Świetny pasek, chociaż można też dołożyć do tego złote kolczyki lub biżuterię. Ja zawsze korzystam z hurtowni biżuterii sztucznej xuping.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sukienka jest idealna na wyjście, pasuje zarówno na uroczystą kolację, randkę czy też jakiś bankiet. Ale wyglądasz ślicznie w niej, pasuje ci. Ja lubie sukienki zwiewne, luźne i widziałam takie na tej stronie https://fashionpolska.pl/sukienki odświerzam garderobę i na lato sukienki muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie. Ja co prawda wolę prosty krój sukienek, ale ta wyjątkowo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś chce mieć bardzo dobre logo to na pewno powinien skorzystać z firmy zaprojektowanie logo .Sam od bardzo dawna z tej firmy korzystam i jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentuje się ta sukienka, bardzo lubię taki krój;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo elegancka sukienka, ale w takim luźnym zestawieniu z jeans'ową kurtką też wygląda super ;) Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykłe ładnie Ci w czerwieni, ja przeważnie stawiam na bordowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka idealnie sprawdzi się na imprezie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma lepszego sposobu na przywitanie nowego roku niż czerwona sukienka na sylwestra. To kolor pełen życia, który dodaje blasku każdemu wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwona sukienka zawsze jest bardzo efektowna a ta konkretna szczególnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"