niedziela, 9 lutego 2020

Trochę zimy, trochę wiosny

Trochę zimy, trochę wiosny
Choć zima w tym roku jest łagodna, to i tak baardzo tęsknie za wiosną. Naprawdę czekam na te długie, słoneczne i ciepłe dni. Tymczasem w najnowszej stylizacji łącze zimową klasykę z powiewem wiosny. Czarny "dół", to baza, która pasuje do wszystkiego i na wszystkie okazje. Choć może kojarzyć się z eleganckim strojem, to ja przełamuje ten stereotyp i dodaje kolorową bluzę Kezo.









bluza (sweatshirt) - Kenzo
spódnica (skirt) - Vintage
kozaki (boots) - Answear
18 komentarzy

18 komentarzy

  1. Bardzo miłe wrażenie. Widzę siebie w tak dobranej stylizacji. Jestem mile zaskoczona. Nigdy bym tak nie pomieszała zimy i wiosny. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, młodzieżowa a elegancka

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super pasuje, zazdroszcze gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaryzykowałaś połączenie sportowej bluzy z plisowana spódnicą ala zakończenie roku szkolnego i wyszedł z tego znakomity outfit! Dwie różne bajki, a jak świetnie wyszło. Sprawdź może ciekawy model plecaczka, a nóż zainspiruje Cię na nową sesję! DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna klasyka, lata 80!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj fajnie tutaj to wygląda.Sama nie wiem czy odwazyłabym się na takie połączenie bo jednak tak jak osoba powyżej pisze bluza jest sportowa ale spódnica elegancka... Jednak mi się bardzo podoba i chętnie sama bym coś takiego na siebie nałożyła :)

    Szczerze to trochę szkoda mi ze w tym roku nie ma zimy. Mieszkam w domu oraz praktycznie cały czas muszę chodzić w kaloszach bo pogoda jest jaka jest i mam masę błota na zewnatrz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódnica jest naprawdę piękna, ale bluza zupełnie nie w moim stylu :( Ja bym wybrała coś bardziej stonowanego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Promieniejesz niczym licealistka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam zestawiać ubrania z kozakami. Podoba mi sie .Zdecydowanie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna! Mega mi sie podoba ta stylizacja. Masz naprawde swietny gust:) Na nastepnych zakupach juz wiem czym sie kierowac:0 Swoja droga trafilam na takie coś sukienki xxl Jak myslisz? Polecilabys cos?

    OdpowiedzUsuń
  11. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, getting it set up is as easy as 1, 2, 3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system explode your list and upsell your affiliate products all for you!

    Do you want to start making money??

    Click here to activate the system

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne i przede wszystkim stylowe stylizacje! Ja ostatnio szukałam czegoś aby stylowo wyglądać nawet w domu i pomogły mi w tym śmieszne kapcie świnki https://monkly.pl/produkt/smieszne-kapcie-swinki/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja z bluzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  15. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne połączenie. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne stylizacje i bardzo dobre ujęcia, na pewno częściej tu będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"