niedziela, 2 lutego 2020

Spódnica w Pepitke

Spódnica w Pepitke
Powiem Wam, że od kiedy mam synka robienie zdjęć na bloga jest prawdziwym wyczynem. Foty robimy przy okazji spaceru z Juliankiem. Nasz syn musi być cały czas w ruchu, to znaczy wózek musi jechać, a nie stać :) Wiec mój mąż opanował robienie zdjęć w 3 minuty, a ja pozuje jak oszalała żeby choć kilka się nadawało na bloga. Przechodnie na pewno mają wielki ubaw. Po tej mega błyskawicznej sesji wracamy do wożenia naszego Króla po dzielnicy. Na szczęście udało się wybrać kilka zdjęć i mamy nową stylizacje.






 kurtka (jacket) - TkMaxx
spódnica (skirt) - Reserved
pasek (belt) - Vintage
kozaki (boots) - Answear
12 komentarzy

12 komentarzy

  1. Jak zawsze gustowna i elegancka :) Tylko pozazdrościć takiego wyczucia stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja jest świetna. Bardzo podoba mi się połączenie skóry i powiewnej spódnicy w pepitkę. Pasek dodaje 100% do całości. Niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi takiej. Tak zastanawiam się jaki kolor wybrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, spódnica super

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta spódnica :D jak na szybka sesje zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Jak przeczytałam tytuł od razu pomyślałam o grubej spódniczce mini. I pozytywnie się zdziwilam, jak zobaczyłam fotkę. Ta spódnica jest cudowna, lekka, zwiewna i delikatna. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (By the way, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING about "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click this link to determine if this little questionnaire can help you unlock your real weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"