niedziela, 10 listopada 2019

Koszulka nocna w zimowej stylizacji?

Koszulka nocna w zimowej stylizacji?
Odpowiedz jest jedna! Tak! Jesienno - zimowa stylizacja, w której wykorzystałam bieliźnianą, koszulkę nocną. Na nocną koszulkę zarzuciłam ciepły sweter i dodałam grube, czarne rajstopy. Wszytko zaczęło się od tego, że po otrzymaniu ze sklepu WhiteRvbbit tej nocnej, sukienko - koszulki, stwierdziłam, że jest tak fajna i do tego tak dobrze odszyta, że spokojnie można w niej chodzić na co dzień. Poza tym nie jest za krótka więc można ją zakładać jako sukienkę, wystarczy narzucić na nią długi, czarny żakiet i mamy cudną, wieczorową stylizacje.
Na pewno same wiecie, że tak zwane bieliźniane sukienki są już od dawna modne. Projektanci i sieciówki mają je w swoich regularnych kolekcjach.
Warta uwagi jest także bransoleta, wykonana na moje indywidualne zamówienie w sklepie oNecklace.com. Jest na niej wyjątkowa data, czyli dzień, miesiąc i rok urodzin mojego synka.







 sweter (sweater) - TkMaxx
bieliźniana sukienka (dress) - WhiteRvbbit 
zegarek (watch) - Mockberg
bransoleta (bracelet) - oNecklace
13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Świetny sweter! Ma boski sweter. Ja założyłabym cieńsze rajstopki do tej koszulki.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda. Koszula nocna i ten sweter to coś na co sama bym nie wpadła, a efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień i z czernią świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, to jest koszula nocna?! Ty sprytna bestio, to wygląda fantastycznie! Obecnie szukam czegoś takiego. Prosta spódnica plus gruby, wyrazisty sweter. Kurde, poszukam w dziale z bielizną <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to jest coś w czym śpisz to szkoda się kłaść i nakrywać kołdrą. Kolor swetra jest obłędny. Twoja stylizacja wskazuje na to, że lunatykujesz i jesteś zatem gotowa na nocny podbuj miasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się połączenie sukienki swetra. Na swoje potrzeby zmieniłabym rajstopy na mniej kryjące i dodała ciężkie buty ala glany. ;) Przydatna inspiracja na wykorzystanie koszuli nocnej w codziennej stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super ;) Ja też chce kupić coś specjalnego na zimę. Oglądałam już elegancką bieliznę od https://www.fashion4.pl Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. to są moje kolory. Też czasem wybieram bardziej stonowane stylizacje. Mam i swoje ulubione marki, najczęściej stawiam na tommiego :) Outlet https://outletessi.pl/outlet-tommy-hilfiger świetnie się sprawdza na takie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja. Ten sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"