niedziela, 20 października 2019

Szkocka krata w jesiennym wydaniu

Szkocka krata w jesiennym wydaniu
Tartan, czyli szkocka krata wraca do mody co jakiś czas. Moim zdaniem to prawdziwy klasyk i ten wzór nigdy się nie zestarzeje. W tym sezonie po raz enty krata jest HOT! Idealnie komponuje w jesiennych stylizacjach i pasuje do "ciężkiego" obuwia, które też jest hitem. Ja postawiłam na kraciaste szorty z wysokim stanem. Reszta jest dobrym, czarnym tłem dla tego wyrazistego wzoru :)






żakiet (blazer) - Vintage
szorty (shorts) - Vintage
buty (boots) - Allegro
9 komentarzy

9 komentarzy

  1. Kratka jak najbardziej, szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kratę ale najczęściej nosze ja w stylizacjach casualowych. W takich czuję się najlepiej na co dzień. Koszula w kratę w połączeniu ze spodniami, aktówką i półbutami to męska stylizacja w bardzo kobiecym wydaniu. Jest wygodna, a jednocześnie z dużym poczuciem stylu. Poza tym jest to połaczenie niesamowicie uniwersalne bo mozna je nałożyć na wiele róznych okazji. Świetnie sprawdzi się zarówno w pracy czy na uczelni, jak i na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look :)
    Podoba mi się połączenie góry z butami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz. Wszystko razem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie 10/10! Uwielbiam szkocką kratę w połączeniu z czernią. Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkocka krata to prawdziwa klasyka. Niezależnie, czy to zwykła flanelowa koszula, czy szorty, powinna zagościć w każdej szafie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"