niedziela, 13 października 2019

Jesienne cętki

Jesienne cętki
Dziś spełniłam swój obywatelski obowiązek, czyli zagłosowałam w wyborach, a potem wybrałam się z mężem i synkiem na spacer, na  którym udało się zrobić kilka zdjęć na bloga.
Pogoda dopisała, więc postawiłam na, jeszcze letnią, jedwabną sukienkę w cętki, a na nią założyłam wełniany sweter. Do całości idealnie pasowała torba polskiej marki Chiara i zamszowe kowbojki.








sweter (sweater) - H&M
sukienka (dress) - SH
torebka (bag) - Chiara Desiign
botki (boots) - Allegro
7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Bardzo ładny zestaw na cieplejszy dzień :)
    PS. Do tytułu wkradła się literówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria wyglądasz świetnie :) Lubię takie zestawy:) Niesamowicie spodobały mi się Twoje botki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest to połączenie zimowego sweterka i lekkiej, letniej spódniczki. Lubię dodać do tego kozaczki do kolan i stylówka idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie spódnic ze swetrami. Podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetne, ale torba to już w ogóle niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"