niedziela, 29 września 2019

turkus plus fiolet

turkus plus fiolet
Kocham turkus, który w tym sezonie powraca. Morskie odcienie cudownie komponują się z różami i fioletami. To jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. Kolejnym ulubionym duetem jest łączenie czegoś lekkiego, zwiewnego z czymś grubszym i cięższym.   Po raz kolejny łącze satynę z wełną.  Dajcie znać, czy Wy też lubicie łączyć ze sobą kontrasty w kolorach i strukturach.





sweter (sweater) - H&M
spódnica (skirt) - Reserved
torebka (bag) - Cassi

14 komentarzy

14 komentarzy

  1. Lubię turkus. Staram się jednak tutaj zwracać uwagę na to z jakimi kolorami go łączę; fioletowy, złoty, granatowy, niebieski, seledynowy, srebrny, pomarańczowy, granatowy, różowy. Nie pożądane połączenie jasny turkus ze zbyt blade odcienie, a jeśli to połączenie jest obecny, obraz należy uzupełnić jasnym kolorze.

    Uwielbiam go szczegolnie teraz jesienią i zimą kiedy na dworze jest szaro. Takie energetyczne kolory poprawiają mi humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kontrastowe łączenie, daje mega efekt całej stylizacji. Wyszło niebanalnie, taki look przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie kolorów nie jest oczywiste, ale moim zdaniem świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intensywny kolor sweterka. Ja muszę przyznać, że strasznie blado wyglądam w takich odcieniach, ale Ty wyglądasz bajecznie! Super w połączeniu z tą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Turkusowy lubie ale niewiele mam ubrań w tym kolorze. Sama nigdy bym go nie połączyła z bordowym ale muszę przyznać, że u Ciebie to bardzo fajnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach. Ja uwielbiam turkus, choć niewiele go w moich zestawach.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zdecydowanie nasz faworyt. świetnie prezentuje się ta stylizacja, pięknie wyglądasz w tym kolorze. Czy możesz nam powiedzieć gdzie sweterek kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ryzykowne połączenie, ale o dziwo wyszło dobrze, nawet więcej niż dobrze. Gratulują wyczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. W turkusowym wyglądasz po prostu obłędnie... :) Wcale się nie dziwię, że tak lubisz ten kolor :)
    Zapraszam przy okazji do mnie na ciuchorabat.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkus raczej nie moj kolor chociaz kupilam turkusowa bielizne ostatnio :D Tak pod wplywem chwili chyba... nie nosze jej bo jest ciut za mala, ale kupilam tez wyszczuplajaca https://mybaze.com/pl/bielizna-wyszczuplajaca i ta jest idealna :D A co do sweterka samego w sobie to ma piekny kroj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja uwielbiam takie torebki

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzisiejszych czasach nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniej stylizacji dzieki takim blogom jak ten :) Jeszcze kilka lat temu nie eksperymentowałam z kolorami przez co rezygnowałam z różnorodności. Teraz mam w swojej garderobie stylizację na praktycznie każdą okazję. Warto też wziąść pod uwagę sezon jesienny jaki zbliża się wielkimi krokami. Osobiście to preferuję do ulubionych spódnic zakładać wtedy pończochy, czuje się w nich bardzo komfortowo. Sztuką jest też znaleźć te dobrej jakości, wiele kobiet poleca marke Gatta - https://www.gatta.pl/pl/rajstopy/ponczochy/ Szczerze to też się do niej przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"