niedziela, 7 kwietnia 2019

Wiosenny Trencz

Wiosenny Trencz
Trencz, to prawdziwy klasyk, który opiera się wszystkim trendom. Ten płaszcz mam już od 4 lat i cały czas go chętnie nosze. Pasuje do wielu stylizacji, idealnie sprawdzi się do codziennego, lekko sportowego zestawu, lecz w tym przypadku postawiłam na coś bardziej eleganckiego. Szare szpilki plus sukienka w wężowy print świetnie komponują się z trenczem. Taki zestaw jest idealny na wiosenny spacer.





czapka (hat) - H&M
płaszcz (coat) - Romwe
sukienka (dress) - TK Maxx
torebka (bag) - Tous
15 komentarzy

15 komentarzy

  1. Daria wyglądasz świetnie :) Macierzyństwo Ci służy :) :*
    Widzę, że spodobał Nam się ten sam kaszkiet :) Super jest :) Wpadła mi u Ciebie w oko sukienka - ślicznie się prezentuje :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, stylowa kobieta. Stylizacja w dokładnie takich kolorach jak lubię :) Boskie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe połączenie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! czapka bardzo fajnie tu wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku u mnie również królują trencze :)


    Blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszę, że te płaszczyki nigdy nie wychodzą z mody! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary - strasznie mi się podobają! Gdzie dokonałaś ich zakupu? Czy nabędę je w tym miejscu: https://www.twojesoczewki.com/51-okulary-przeciwsloneczne czy też nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, jakie buty do tego wszystkiego by pasowały? Proponowałabym też https://butymodne.pl/creepersy-damskie-c148422.html te biało-różowe. Moim zdaniem byłoby super, jeśli strój miałby być w wersji na sportowo. Ja zdecydowaniem jest za takim rozwiązaniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie! Ja lubię nosić sukienki z trochę większym dekoltem, pod które ubieram zabudowane ozdobne staniki. Kiedyś udało mi się znaleźć taki tutaj (sklep z damskimi stanikami). Wyglądał cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny trencz, taki lekki i wiosenny. uwielbiam taką modę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuły na tym blogu są bardzo interesujące.Moim zdaniem to na pewno jest bardzo dobrze że tyle artykułów tutaj jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej stylizacji pasowałaby torebka gucci <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"