niedziela, 21 października 2018

Czerwona, swetrowa sukienka

Czerwona, swetrowa sukienka
Uwielbiam duże i długie swetry, które można nosić w formie sukienki. Z moim ciążowym brzuszkiem :) takie ubrania są bardzo praktyczne i nie zastąpione w chłodniejsze dni. Sukienkę - sweter połączyłam z ramoneską, beretem i bardzo wygodnymi i stylowymi botkami z ukrytymi koturnami marki Bayla.pl
Jeśli macie ochotę na nową parę butów tej marki, to mam dla Was niespodziankę ! Z hasłem
STYLOVE, dostaniecie aż 20 % rabatu na nieprzecenioną kolekcje, kod jest ważny do 20.11.2018!
Koniecznie zajrzycie do sklepu Bayla.pl 








 sukienka (dress) - Zaful
okulary (glasses) - The Blog Shop 
botki  -  Bayla.pl 
http://www.ariastyle.pl/
 
42 komentarze

42 komentarze

  1. Wyglądasz pięknie! Stylowa przyszła mama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz pięknie kochana. Stylowo i zarazem wygodnie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest fantastyczna a Ty wygladasz rewelacyjnie <3

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio brzuszek mi tak urósł, że sama przerzucam się na takie sety z oversizovym swetrem :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :) Kiedy rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Ja również bardzo lubię takie długie swetro-sukienki. Chociaż tęsknie za latem, gdzie mogłabym spokojnie założyć swoje meliski takie jak te: https://elikshoe.pl/pol_m_SZAFKA-Z-BUTAMI_MELISKI-181.html A ty? Lubisz takie buty?
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ogóle jestem fanką za dużych rzeczy, jakoś tak w nich najlepiej i najswobodniej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz naprawdę świetnie :) Bardzo ładna jesienna stylówka. Czekam na więcej inspiracji, bo muszę zaktualizować swoją szafę na takie ubrania :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię takie długie swetry :) Bardzo fajnie się je nosi po domu jesienią , jak i na zewnątrz:P Bardzo spodobały mi się te botki, może sobie sprawię takie lub podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylówka bardzo fajna. Praktycznie od zawsze lubiłam takie mocne połączenia jak
    biel - czerń
    czerwień - czerń
    ewentualnie szalone połączenia pozornie do siebie niepasujących kolorów ( ale to raczej latem, jednak jesienią wolę stawiać na klasykę, tak jak w powyższej stylizacji).

    To na co zwróciłam uwage to buty. Sprawiłam sobie w tym roku bardzo podobne,również czarne, na niskiej podeszwie oraz z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ciążowa stylizacja :). Pasuje i do pracy, i na zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz. Czerwień to zdecydowanie jeden z Twoich kolorów.
    ___
    zapraszam, moja recenzja blogowa, Diana ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, zarówno Ty jak i stylizacja!

    Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie, elegancko i wcale nie nudno! Świetny jesienny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz pięknie kochana. Stylowo i zarazem wygodnie a w ciąży to przecież podstawa. Świetnie łączysz ze sobą te elementy, imponujesz mi! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna kreacja na jesień :) Teraz już powoli zaczyna się zima, może jakieś ciekawe inspiracje na tą porę roku pokażesz:) Bo szukam ciekawych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna inspiracja ^^
    zapraszam do mnie, pozdrawiam
    https://affableem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny beret damski, muszę sobie podobny sprawić ;)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam
    https://www.brytyjka.pl/plecaki-dla-dziewczyn-cat-40.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czerwone swetry. Pani w tym kolorze wygląda obłędnie! Świetna sesja fotograficzna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wygląda wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie prezentujesz się w tym odcieniu pomarańczy :-) Prześlicznie wyszłaś w całej stylizacji, a sam wygląd wygląda na inspirowany latami 90 :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki zestaw wygląda oszałamiająco. Połączenie czerwonej tuniki i tych czarnych elementów ardzo do Ciebie pasuje. Świetna inspiracja i pomysł na genialną kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka wygląda świetnie właśnie przez to, że jest połączona z tą ramoneską.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Zapraszam do mnie na anna-chowaniec.blogspot.com! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja...Bardzo podobają mi się buty i torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz kwitnąco :) A sukienka-sweter to po prostu petarda. Bardzo lubię takie sukienki i długie tuniki, ostatnio kupiłam ładną na
    https://modbis.pl/pol_m_Suknie-i-sukienki-damskie_Tuniki-damskie-197.html dobrze maskuje dodatkowe kilogramy, choć Ty pewnie nie masz z tym problemu, bo nawet w ciąży masz niesamowitą figurę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylizacja. Poza tym do twarzy Ci w czerwonym kolorze - niestety nie każdemu pasuje ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwony kolor to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Blondynki pięknie wyglądają w kolorze czerwonym!

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście uwielbiam taką sukienkę swetrową jest znakomita i bardzo wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie połączenia :) Śliczna stylizacja

    Moim numer jeden są sukienki z lnu, są fantastyczne!

    Ps. ślicznie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A widziałaś gdzieś jakieś fajne sukienki dla puszystych ? Naprawdę bardzo ciężko jest znaleźć coś, co by mi się spodobało, ale może ja nie umiem szukać. Zależy mi zarówno na eleganckich, jak i wizytowych opcjach, bo czeka mnie sporo wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Połączenie jest idealne!! W czerwonym kolorze jest Ci mega ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"