środa, 13 czerwca 2018

Zielona Stylizacja

Zielona Stylizacja
Uwielbiam zwiewne długie sukienki, choć nie podkreślają mocno sylwetki, to i tak czuje się w nich bardzo kobieco. Dziś w roli głównej jest zielona sukienka, którą można nosić na 3 sposoby: na jedno ramie, jak hiszpankę zakrywając delikatnie ramiona, lub jak "tubę" czyli ramiona całkiem odkryte. Kiecka jest wprost stworzona dla dziewczyn które kochają swobodę połączoną z dobrym stylem.





sukienka (dress) - RoseGal
torebka (bag) - Vintage
klapki (shoes) - CCC
paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 
http://www.ariastyle.pl/
 

14 komentarzy

14 komentarzy

  1. przepięknie wyglądasz:) cudowna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Zielony to zdecydowanie mój kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny boho look :) Sukienka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very beautyful dress!
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz, sukienka świetnie na Tobie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie długie sukienki są wręcz dla ciebie stworzone <3


    Blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka cudna sukienka! bez zbędnych dodatków robi całą stylizację, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna! Kolor należy chyba obecnie do najbardziej popularnych i modnych z tego co zaobserwowałam. Khaki nie każdemu pasuje ale jeżeli już tak jest, to przeważnie staje się głównym kolorem w garderobie :D Ty zdecydowanie należysz do tej drugiej grupy, pasuje ci ten kolor jak nic innego, tylko te okulary zmieniłabym na inne, mniejsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz. Widać, że zielony kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski kolor! :) Kojarzy mi się z lekko militarnymi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej zielonej stylizacji jest ci bardzo dobrze według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"