niedziela, 11 lutego 2018

Duży Czerwony Szal

Duży Czerwony Szal
Wyprzedaże już dobiegają końca, ale jeszcze rzutem na taśmę, udało mi się kupić czerwony szal i czapkę - kaszkiet. Obie rzeczy są z H&M i każda kosztowała 15 zł.  Połączyłam je z moimi "klasykami", czyli granatowymi jeansami, czarnym płaszczem i bluzka w paski. Do całości dodałam mój nowy, klasyczny zegarek Albert Riele, który dopełnia stylizacje.








kaszkiet (hat) - H& podobny kupicie TU
płaszcz (coat) - Zara podobny kupicie TU
szal (scarf) - H&M podobny kupicie TU
zegarek (watch) - Albert Riele
botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 
 


26 komentarzy

26 komentarzy

  1. Okulary są straszne. Nie do twojej twarzy A w ogóle - czy ktoś zimą takie nosi??? I przekombinowałaś z obróbką zdjęć. Granatowe dżinsy? Gdzie??? Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosze :) jak widać, mam bardzo wrażliwe oczy, które przy najmniejszym wietrze łzawią, a śnieg, który odbija światło tez nie pomaga i po raz kolejny dziękuje Ci ANIU za krytyczny komentarz, nie zwodzisz :D

      Usuń
  2. wow rewelacja ! Szal wyglada wspaniale z caloscia stylizacji :*******

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! Podoba mi się ten kontrast i szal

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. perfect jeans! cute photo))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal idealnie komponuje się z resztą stylizacji. Bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szal, fajnie ożywił stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Proszę zdjęcia bez okularów, bo zasłaniają Pani oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekł ten płaszcz :) świetny jest, widziałam podobny w PolankaFashion, ale póki co nie mogę pozwolić sobie na taki zakup bo tak płaszcz to duży wydatek (100% wełna!) , lecz wiosną kupię bo teraz dużo wyprzedaży, więc skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kreacja, idealnie dopasowane.

    Ja również od pewnego czasu kupuję tego typu rzeczy tylko na Polance.
    I w pełni zgadzę się z wypowiedzią powyżej ;) Prawdziwy materiał, nie jakieś sztuczne poliestry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele o Polance, nawet koleżanka wspominała że dobra marka. Już trochę cieplej się robi, zastanawiam się nad sukienką na wiosnę i chyba spróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że warto :) Również kupuję na PolankaFashion.com od dawna i jestem bardzo zadowolona !
    Zarówno z sukienek, jak i z płaszczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż szkoda że sezon na szale się już prawie skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szal :)

    ____________________
    Mój świat wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny elegancki szal na przełamanie ciemnej stylizacji :) ja bym chętnie kupiła taki z jakimś wzorem, bo wszystkie płaszcze mam gładkie i jednolite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"