niedziela, 25 lutego 2018

Czerwony Jeans

Czerwony Jeans
Bardzo lubię stylizacje składające się z 3 podstawowych kolorów, tym razem jest to: czerń, biel i czerwień. Do klasycznej bazy, czyli czarnej spódnicy i bluzki w paski, dodałam jeansową, czerwoną kurtkę. Kurtka ma prosty krój, delikatne przetarcia i metolowe kółeczka, które dodają jej pazura.








kurtka (jacket) - Romwe
 okulary (glasses) - TheBlogShop 
 zegarek (watch) - Albert Riele
botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 
http://www.ariastyle.pl/
 


18 komentarzy

18 komentarzy

  1. Fantastycznie wyglądasz. Ta kurteczka robi wrażenie, podobnie zresztą jak i paznokcie. Nigdy bym nie pomyślała, żeby pomalować paznokcie w ten sposób. Prezentują się nieziemsko. Jak tylko moje paznokcie podrosną to właśnie tak je pomaluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtke masz rewelacyjna :):* swietna calosc, slicznie wygladasz ;*

    Zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look :)pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kurtke jeansową w kolorze czerwony z H&M z wrzesnia 2017 i ją uwielbiam, pasuje mi do wszystkiego. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się to ogląda. Cała ta stylizacja wygląda oszałamiająco i daje na prawdę niezłego kopa.

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdecydowanie Twój kolor!

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta kurteczka. Akurat przyda się jak już zawita do nas wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Widzę, że Pani to już nie może się doczekać wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna kurtka! super wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie czerwonego z czarnym - tak robisz to dobrze :)

    ________
    Mój świat wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kurtka, cała stylizacja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy artykuł i fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. wartościowy i fajny artykuł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"