niedziela, 14 stycznia 2018

Kopertowa sukienka w groszki z wyprzedaży

Kopertowa sukienka w groszki z wyprzedaży
Nie jestem wielką fanką wyprzedaży, a to dlatego, że zazwyczaj kupujemy górę niepotrzebnych ubrań. Jeśli wybieram się na zakupy w czasie kiedy ceny spadają, to zawsze kupuje z głową. Wybieram ubrania, które pasują do mojej sylwetki i będą pasowały do pozostałych moich rzeczy. Tym razem kupiłam kobiecą sukienkę w groszki (Bershka 39 zł, Galeria Słoneczna Radom), która ma idealny, kopertowy krój. Ten model sprawdzi się zimą, ale także będę go nosić wiosną, jednym słowem Ideał :)






Sukienka (dress) - Bershka podobną kupicie TU
Biżuteria (jewellery) - AriaStyle
 botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Bardzo ładna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również unikam wyprzedaży. Nie lubię tego chaosu, porozrzucanych rzeczy itd. Jeśli kupuje coś na wyprzedaży to jest to rzecz upatrzona już wcześniej i kupuję ją przez sklep internetowy.
    Pozdrawiam
    www.monabyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. very beautiful outfit! i like this dress!
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja. Zdjęcia wyglądają jak z okładki magazynu!!! Cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo popularne są ostatnio te sukienki,ale nie dziwię się,bo są baaardzo kobiece tak jak napisałaś :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kreacja, uwielbiam ten ponadczasowy krój, ponieważ uważam, że pasuje on praktycznie wszystkim typom sylwetek. W przeszłości bardzo stroniłam od sukienek, kobiece stroje mnie na swój sposób onieśmielały. Prawdziwy przełom w moim życiu zainicjowała pewna sukienka kopertowa na wesele, którą zakupiłam w świetnym sklepie internetowym. Kreacja ta pozwoliła odkryć mi w sobie kobiecość, dzięki niej moja pewność siebie wzrosła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Można wiedzieć w jakim rozmiarze jest sukienka, którą masz na sobie. Wygląda super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"