niedziela, 3 grudnia 2017

Zimowa stylizacja w kolorze bordo

Zimowa stylizacja w kolorze bordo
Na szczęście, w tym sezonie, zima mnie nie zaskoczyła. W zeszłym roku zaopatrzyłam się w kilka ciepłych płaszczy i szali. W tej stylizacji wykorzystałam zeszłoroczne zakupy, czyli bordowy płaszcz i ogromny szal, który kupiłam na wyprzedaży za 10 zł w H&M. Razem tworzą ciekawy, zimowy duet, który na pewno będę zakładać wiele razy tej zimy.







kaszkiet (hat) - podobny kupicie TU
płaszcz (coat) - Podobny kupicie TU
szal (scarf) - H&M podobny kupicie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
  bransoletka (bracelet) - Artelioni 
 botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU 


8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja na zimę. Płaszcz doskonale komponuje się z szalem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja jest super ale szal skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. styl i klasa! kolor płaszcza mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous look! This is perfect for the cold weather here! Thanks for the inspiration!

    https://fashionbyladym.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor i świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czapka rządzi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"