niedziela, 17 grudnia 2017

Szary klasyczny płaszcz w kratę

Szary klasyczny płaszcz w kratę
Jestem fanką płaszczy o klasycznym, kroju. W tej stylizacji prezentuje kolejny model, który dołączył do mojej kolekcji. Tym razem jest to prosty płaszcz w modną kratę o kroju oversize. W tej stylizacji chciałam podkreślić talię, więc "ścisnęłam" się czarnym paskiem, który upolowałam w ciucholandzie.







beret - Zalando
płaszcz (coat) - Romwe
golf (turtleneck) - Zara podobny kupicie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
pasek (belt) - SH podobny kupicie TU
 zegarek (watch) - Elixa 
 botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna  
 

11 komentarzy

11 komentarzy

  1. szarość rządzi w tym roku na Naszych ulicach1!!

    >>>> Zapraszam do siebie <<<<
    >>Miłego Wieczoru, xx Bambi<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest bardzo ładny, ale paznokcie mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, ale czy ten płaszczyk nie będzie za cienki za mroźne, grudniowe wieczory? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz nie jest ocieplany, więc na pewno na mróz się nie nadaje.

      Usuń
  4. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji na chłodne dni. Po prostu pięknie, pozdrawiam i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty płaszcz to Must Have w każdej kobiecej szafie. Można go ubrać niemalże do każdej stylizacji i zawsze wygląda się świetnie. Ja taki podobny zamówiłam w zeszłym roku w Polanka Fashion płaszcz uszyty z wełny bardzo ciepły idealnie nadający się nawet przy mrozach. Mam nadzieję że posłuży mi na bardzo długo bo z mody raczej nie wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący to jest blog.Moim zdaniem bardzo dużo ludzi na ten blog będzie wracało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo twierdzę że ten artykuł jest bardzo ciekawy. Warto ten artykuł bardzo dokładnie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"