środa, 13 grudnia 2017

Mój Coming Out - WŁASNA MARKA + KONKURS + VLOG

Mój Coming Out - WŁASNA MARKA + KONKURS + VLOG



Strasznie długo myślałam o tym żeby stworzyć coś własnego, a najlepiej własną markę. To myślenie trwało około 2 lat, ale z samego myślenia bez akcji i czynów nic się nie ma, więc wzięłam sprawy w swoje ręce i dziś mogę Wam zaprezentować, z ogromną tremą, mój nowy pomysł, a konkretnie markę Aria Style
Aria Style, to wyjątkowa biżuteria, którą pokochasz i w której poczujesz się wspaniale!
Wszystkie moje produkty robione są ze szczególną starannością ręcznie z najwyższej próby srebra i srebra pozłacanego. 
Żeby was nie zanudzać nagrałam Vloga, w którym w skondensowany sposób prezentuje biżuterię :) 
UWAGA I W NAGRANIU JEST DLA WAS ZADANIE KONKURSOWE !
Do wygrania jest ta świetna nausznica  z gwiazdkami! 

Tak prezentują się poszczególne modele: 








Przygotowałam dla Was także kod rabatowy!
na hasło STYLLOVE dostaniecie rabat 10%
Zapraszam do mojego sklepu AriaStyle.pl 
http://www.ariastyle.pl/





8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Biżuteria piękna, zdjęcia śliczne ale ten film to tragedia, zupełnie inaczej sobie wyobrażałam twój vlog.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! Biżuteria bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna biżuteria. Najładniejsza ta ostatnia do czerwonej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ten blog na pewno będę wracał bo jest on wprost rewelacyjny.Na pewno bardzo dużo osób zainteresuje się tym blogiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"