niedziela, 10 grudnia 2017

Czarny Sweter Oversize

Czarny Sweter Oversize
To jedno z moich ulubionych połączeń, czyli luźna góra plus dopasowany dół. W tej stylizacji czarny sweter z Amazona idealnie komponuje się z haftowaną spódnicą. Jak w każdym zestawie o charakterze decydują akcesoria. W tym przepadku postawiłam na czapkę z pomponem i biżuterie, a konkretnie na bardzo ciekawą, ręcznie robioną bransoletę z TopArt, która tworzy zgrany duet z zegarkiem.





czapka (hat) - Tk Maxx
sweter (sweater) - Amazon
spódnica (skirt)- Zaful 
bransoleta (bracelet) - TopArt 
  torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 botki (boots) - Stradivarius
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna



12 komentarzy

12 komentarzy

  1. ładna spódniczka

    http://www.emiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest rewelacyjna. Kawał dobrej rboty!

    ~~>> Zapraszam do siebie
    Miłego dnia xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak zawsze przepięknie;) śliczną masz spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten look :) czapka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczne czarne botki pasują prawie do wszystkiego, uwazam, ze warto miec je w swojej kolekcji. Ja mam aż dwie pary... :P Jedną tańszą, a drugą dobrej jakości z Wojasa

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jest ten sweter! Uwielbiam takie luźne :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, naprawdę świetna stylizacja :) Uwielbiam czerń, gdyż jest symbolem ponadczasowej elegancji i stylu... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,

    Wszystko skomponowane idealnie czerń + kontrastowa kolorowa spódnica robią piorunujący efekt.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazujesz że ciuchy oversize ekstra mogą wyglądać! w odpowiedniej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"