niedziela, 19 listopada 2017

Minimalistyczna stylizacja z beżowym płaszczem

Minimalistyczna stylizacja z beżowym płaszczem
Wiecie, że w mojej szafie do tej pory były same jeansy o dopasowanym kroju? Chciałam to odmienić i tym razem postawiłam na materiałowe spodnie z delikatnie rozszerzaną nogawką. Okazuje się, że taki krój jest świetny, nawet dla niskich dziewczyn takich ja. Spodnie w magiczny sposób wydłużyły i wyszczupliły moje nogi! Cała stylizacja jest bardzo klasyczna i w stonowanych kolorach, idealna do pracy lub biznesowe spotkania.





płaszcz (coat) - H&M podobny kupicie TU
szalik (scarf) - Romwe podobny kupicie TU
spodnie (pants) - New Look
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU 
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 


11 komentarzy

11 komentarzy

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"