niedziela, 26 listopada 2017

Długi płaszcz w kolorze czekolady

Długi płaszcz w kolorze czekolady
Ostanie dni były bardzo ciepłe i słoneczne więc udało mi się założyć mój nowy nabytek, czyli prochowiec w kolorze czekolady. Połączyłam go z moimi "klasykami", czyli bluzką w paski, czarną, jeansową spódnicą i zamszowymi botkami. Całość jest dosyć minimalistyczna i stylowa.







płaszcz (coat) - Romwe
wełniany szal (scarf) - podobny kupicie TU
spódnica (skirt) - Romwe
łańcuszki (necklaces) - Aria Style
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
botki (boots) - WaszeButy.pl 

9 komentarzy

9 komentarzy

  1. cała stylizacja bardzo mi się podoba !! miałam kiedyś podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) piękny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, bomba! Tak minimalistyczne a zarazem kobieco i seksownie. Uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny plaszcz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszcz w ciekawym kolorze. Ładny odcień tego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor płaszcza mega, taki nieoczywisty :) naszyjniki super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"