środa, 4 października 2017

Męska bluza w roli sukienki

Męska bluza w roli sukienki
Męska bluza w roli sukienki nie jest żadnym wielkim odkryciem z mojej strony. Taki "zabieg" jest czeto stosowany i z niepozornej, dużej bluzy można wykrzesać całkiem fajną stylizacje. Swoją znalazłam w outlecie i jest to Bershka Men - rozmiar S. Gdy ją zobaczyłam, to wiedziałam, że to będzie moja nowa sukienka. Dodałam do niej szeroki pas oraz duże kolczyki koła i tak powstała sportowa mała, czarna.









bluza (sweatshirt) - Bershka Men podobną kupicie TU
pasek (belt) - SH podobny kupicie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
bransoleta (bracelet) - Elixa
botki (boots) - Zara podobne kupicie TU 
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 






11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Super :) w życiu bym nie wpadła na to żeby bluzę wykorzystać w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam podobne pomysły, przerabiania koszuli na top. Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam męskie ubrania w kobiecych stylizacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić w bluzie mojego chłopaka ale jeszcze nigdy nie zrobiłem z niej sukienki :D Pora spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wykorzystanie męskiej bluzy w ten sposób, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny patent ! Muszę wypróbować na sobie :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz naprawdę świetnie, pasuje Ci idealnie taki outfit.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, ten pasek sprawia, że całośc wygląda naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pomysł jest niesamowicie dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Genialny pomysł z ta bluza. Nigdy bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"