środa, 9 sierpnia 2017

Duet Idealny - Jeans i Romantyzm

Duet Idealny - Jeans i Romantyzm
Duet idealny czyli, tak jak w komponowaniu idealnego dania - połączenie delikatności i subtelności z czymś mocnym i wyrazistym.
W tym przypadku bardzo kobieca, czerwona sukienka idealne łączy się z męską, jeansową kurtką Levi's. Poza tym czerwień oraz kolor jeansu wyglądają razem naprawdę dobrze i ten zestaw barw sprawdza się zawsze. Dodam, że sukienka i kurta, to moje lumepksowe łupy, a z tej drugiej jestem szczególnie dumna, bo takie perełki trafiają jest rzadko.








sukienka (dress) - SH podobną kupicie TU
kurtka (jacket) - Vintage Levi's podobna kupicie TU
torebka (bag) - Tous
buty (shoes) - Bershka podobne kupicie TU 
   paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 



28 komentarzy

28 komentarzy

  1. Jestem zachwycona! Bardzo lubię połączenie delikatnej sukienki z jeansową kurtką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie idealne! Jak zawsze wyglądasz inspirująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! A jakie cuda można upolować w lumpeksach..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to połączenie! Uwielbiam Twoje stylizacje ;)) troszku odgapiam, przyznaję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie. Połączenie idealne i Ty wyglądasz w tym świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że można upolować takie perełki w SH! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie;) cudowną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blonde such a attractive contrast.!! amazing looking so elegant
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz i zazdroszczę łupów w lumpeksach, ja nie potrafię tam nic znaleźć. No, ale w końcu ja piszę o książkach , a Ty o ciuchach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta sukienka to h&m? Bo mam taka sama tez z sh I bardzo ja lubie. Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja,pieknie wygladasz��Czyli jednak warto czesem zagladac do lumpeksow! Pozdrawiam Marzena z ig

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ze zdjęcia. Kurtki jeansowe są teraz bardzo modne, a najlepszy wybór jaki ostatnio spotkałam jest w Outlet Center w Lublinie.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie połączenia! Klasa i elegancja. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś taka śliczna, we wszystkim wyglądasz nieziemsko. Dlatego uwielbiam tego bloga, kochom! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny komplecik, kurtka pasuje do sukieneczki a blond włosy dodają fajnego uroku, swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla takie szczupłej dziewczyny jest to świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz fajne okularki. Wyglądasz w nich szałowo *.* Dobrze dopełniają resztę wizerunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz naprawdę fantastycznie! Uwielbiam takie kreacje , na wiosnę idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No okulary są szałowe. Cały wizerunek super, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne połączenie. Wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczki jeansowe są nieśmiertelne można powiedzieć, że to klasyka a w połączeniu ze zwiewną sukienusią i białymi bucikami wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeans i zwiewna sukienka to duet idealny. Piękne pazurki:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit:)romantycznie ale nie nudno:)uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"