czwartek, 27 lipca 2017

Classic Shirt

Classic Shirt
Klasyczna biała koszula, to jedna z bazowych rzeczy w mojej szafie. Jestem pewna, że Wy też macie podobną w szafie i zestawiacie ją w rożnych stylizacjach i w rożnych stylach.  Dziś połączyłam ją z jeansowymi szortami, bandamą i espadrylami. Każdy element stylizacji jest klasykiem więc wszytko dobrze ze sobą gra.






koszula (shirt) - James Button
szorty (shorts) - Vintage Levis 501 podobne kupicie TU 
 torebka (straw bag) - Vintage podobną kupicie TU 
buty (shoes) - Calvin Klein Jeans




10 komentarzy

10 komentarzy

  1. świetnie pasuje tutaj czerwona bandamka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Klasyczna, świeża, lekka. Bandamka pięknie ożywiła całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna, klasyczna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta apaszka dodaje takiego fajnego smaczku całej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow your attraction was so attractive..
    Regards
    Yourwisedeal.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Endless beauty.! looking so much cute in it.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"