środa, 21 czerwca 2017

Pleated

Pleated
Historia błękitnej, plisowanej spódnicy z dzisiejszej stylizacji jest długa. Mam ja od ponad 4 lat i kupiłam ją za niecałą złotówkę w ciucholandzie. Cały czas ja lubię i gdy tylko przychodzi wiosna chętnie ja noszę. Dodałam do niej szerszą bluzę marki This Is April w kolorowe ciapki i gumowe sandały Zaxy. Całość nawiązuje do klimatu lat 80/90, czyli do czasów mojego dzieciństwa. 










okulary (glasses) - Zaful
bluzka (blouse) -  This is April
spódnica (skirt) - SH podobną kupicie TU 
 torebka (bag) - Tous
 buty (shoes) - Zaxy 



16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Znakomicie wyglądasz, podoba mi się każdy element tego stroju. Bardzo delikatna kolorystyka to coś co uwielbiam :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką spódnicę za złotówkę?! Szok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki klimat! Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty w pierwszym momencie nie zwróciły mojej uwagi, ale muszę przyznać, że przy tej stylizacji był to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, mam bardzo podobną spódnicę - w morskim odcieniu, karbowana, ale trochę gęściej :D
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja! Bardzo romantyczna i kobieca:)
    A te sandałki- cudo ♥
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza spódnica i idealnie pasująca do niej bluza. Okulary, buty i torebka są tu doskonałym uzupełnieniem. Serdecznie pozdrawiamy zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza tylko jak ją znaleźć na stronie April? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"