środa, 24 maja 2017

Radomski Plebiscyt Blogowy 2017 - Stylizacja

Radomski Plebiscyt Blogowy 2017 - Stylizacja
W miniony piątek miałam przyjemności uczestniczyć w Radomskim Plebiscycie Blogowym. Imprezę po raz drugi zorganizowała Honorata Dyjasek, autorka bardzo wartościowego bloga Webska.me.
Plebiscyt ma na celu promocje blogesfery z mojego rodzinnego miasta i uhonorowanie najciekawszych, zdaniem jurorów, blogów w konkretnych dziecinach.  
Okazało się, ze po raz 2 otrzymałam statuetkę w kategorii "najlepszy blog mododwy" z której jestem ogromnie dumna. Choć bloga prowadzę dla przyjemności, nie dla nagród, to takie wyróżnienie zawsze łechce ego i napędza do dalszego działania. 
Jak się okazuje w Radomiu jest mnóstwo ciekawych blogowych twórców w rożnych dziedzinach. Poniżej przedstawiam Wam listę nagrodzonych blogów i zachęcam Was do przejrzenia, bo jestem pewna, że znajdziecie coś dla siebie:

Najlepszy blog modowy – Daria Kwaczyńska www.styllove.blogspot.com

Najlepszy blog podróżniczy – Małgorzata Nowakowska  www.rudazwyboru.pl

Najlepszy blog specjalistyczny i firmowy – Anna Zając www.logopedaradom.blogspot.com

Najlepszy blog kulinarny – Aleksandra Odziemkowska www.olalalchf.pl

Najlepszy blog fotograficzny – Lucy Madej www.doczesne.pl

Najlepszy blog lifestylowy – Ewa i Rafał Natorscy www.conatonatorscy.pl

Najlepszy blog tematyczny – ks. Daniel Glibowski www.wyplynnaglebie.wordpress.com

Najlepszy blog literacki i kulturalny – Paweł Komosa www.dziennik-pesymistyczny. blog.onet.pl

Najlepszy blog urodowy – Karolina Jedyna www.colormyway.blogspot.com

Najlepszy blog parentingowy – Ewa Brzozowska www.freelancemama.pl

Najlepszy blog Fit & Healthy – Ewelina Półtorak www.4mybody.pl

Najlepszy blog Ja i moje życie – Jarosław Dziewierz www.capoeiraradom.blogspot.com

Najlepszy blog Ja i moja twórczość – Mieczysław Piasek www.piasekmieczyslaw.blogspot.com

Debiut Roku – Ewa i Rawał Natorscy www.conatonatorscy.pl

Najlepszy Vlog Dziecięcy – Staś Kopiński www.youtube.com/staskopinski

Najlepszy Tekst Roku – Ewa Brzozowska www.freelancemama.pl
Najlepszy blog modowy w kategorii Blogi Gościnne – Marzenna Walczak www.babooshkastyle.eu

Najlepszy blog Parentingowy w kategorii Blogi Gościnne – Karolina Lewandowska www.mama-kubusia.pl

Najlepszy blog Nastolatków w kategorii Blogi Gościnne – Adam Kasicki www.magicznyswiatroslin.bogspot.com

Najlepszy blog  literacki w kategorii Blogi Gościnne – Marika Krajewska www.prosteopowieści.pl

Najlepszy blog DIY w kategorii Blogi Gościnne – Danuta Biernat www.wharmonii.blosgspot.com

Najlepszy blog Vlog w kategorii Blogi Gościnne – Anna Rozdejczer www.relateka.pl/blog/
Jako blogerka modowa :) prezentuje moją stylizacje na ten wyjątkowy wieczór. Postawiłam na zwiewną bluzke z falbanami, asymetryczna spódnice i czarne szpilki.














bluzka (blouse) - Sammydress
 spódnica (skirt) - podobną kupicie TU
torebak (bag) - Vintage
 buty (shoes) - Gino Rossi  
  paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 



16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Gratuluję, nagroda jak najbardziej zasłużona, bo Twój blog jest świetny ;) Stylizacja piękna, elegancka i z wyczuciem. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność uczestniczyć w Radomskim Plebiscycie Blogowym. Pani stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, pięknie pani wyglądała.
    Pani blog dodałam do czytnika, bo lubię modę i z chęcią oglądam propozycje projektantów (- ek) stylistek (- ów) i blogerek (- ów) . Pozdrawiam 🍀🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Wcale sie nie dziwie :) Twoj blog jest swietny!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy! W pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie. Sami również intensywnie obserwujemy Twoje wpisy i przymierzamy się do utworzenia naszego ogólnopolskiego rankingu blogerek, które śmiało można nazwać ambasadorkami mody miejskiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja.
    Wszystko fajnie dopasowane i piękna kobieta w roli głównej
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje! Podziwiam i bardzo cenię ludzi z pasją. Ale oprócz pasji to przedstawiasz bardzo dobre stylizacje. Po prostu dobre a nawet bardzo dobre. Ja zaś byłem trzy razy na Blog Forum Gdańsk I bardzo dobrze to wspominam. To jest fantastyczna część Internetu. Poznawanie ciekawych ludzi. To się wymądrzyłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagroda w pełni zasłużona, ślicznie gratuluję! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje, super nagroda i wyróżnienie, a bluzkę chętnie bym Ci skradła, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Darenka! Nagroda trafila we wlasciwe rece! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"