środa, 26 kwietnia 2017

Long gray coat

Long gray coat
Pogodna nie rozpieszcza, ale nie ma co narzekać, ja cierpliwie czekam na cieple dni, które już niebawem nadejdą. W miedzy czasie staram się wybierać ubrania, które niedługo schowam na wyższe i głębsze półki, bo przecież wiosna musi nadejść. Długi szary płaszcz, idealnie sprawdza się w taką pogodę i dobrze komponuje się z klasycznymi ubraniami. Biała bluzka, spodnie rurki z podwyższonym stanem i buty w męskim stylu to solidna i ponadczasowa baza.








płaszcz (coat) - Romwe podobny kupicie TU
czapka (hat) - podobna kupicie TU
sponie (jeans) - Only
 torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
 zegarek (watch) - Mockberg
buty (shoes) - Gino Rossi  



10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Your coat is awsome .-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest mega;) cały zestaw jest bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski płaszcz! Uwielbiam takie kroje. I w oko wpadły mi jeszcze buty, ale ja niestety źle wyglądam w płaskich butach. Ogólnie bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Tez liczę, że będę mogła pochować zbędne ubrania i wreszcie nosić prawdziwie wiosenne ciuszki :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski płaszcz! Uwielbiam takie kroje. I w oko wpadły mi jeszcze buty, ale ja niestety źle wyglądam w płaskich butach. Ogólnie bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Tez liczę, że będę mogła pochować zbędne ubrania i wreszcie nosić prawdziwie wiosenne ciuszki :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest świetny a te okulary są boskie :) bardzo stylowo wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za szminka? Bo ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, to pomadka Sephora https://goo.gl/Pg7GY2n kolor °08 Peace & Rock

      Usuń
  7. klasa! wszystko pasuje do siebie idealnie :) płaszcz i torebka mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne buty i płaszcz , zapraszam do mnie http://patrycjarzebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"