niedziela, 19 lutego 2017

Hooded

Hooded
Bluzy z kapturem są hitem od kliku sezonów. Moda rodem z osiedlowych ulic trafiła na wybiegi, po czym ikony mody zakochały się w niezobowiązującym stylu. Ten klimat jest mi bardzo bliski i od najmłodszych lat lubiłam czapki z daszkiem, bluzy z kapturem i styl który utożsamiam z kulturą hip-hopową. W takim wydaniu czuje się bardzo dobrze i często takie stylizacje wybieram na co dzień.
Dziś stawiam na czapkę z daszkiem i męską bluzę z kapturem w pięknym, niebieskim odcieniu.
Do tego, idealnie pasuje skórzana kurtka bomberka i czarne jeansy z podwyższonym stanem.







czapka (cap) - New Era podobną kupicie TU
bluza (sweatshirt) - TkMaxx podobną kupicie TU
bomber - Bershka podobną kupicie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl  
buty (shoes) - SuperDodatki.pl
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 

14 komentarzy

14 komentarzy

  1. fantastycznie wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, mega! Masz świetne poczucie stylu. Niebieska bluza pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! Bluza ma cudowny kolor, a zdjęcia również na dobrym poziomie! :)

    Nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie! Bluza ma cudowny kolor, a zdjęcia również na dobrym poziomie! :)

    Nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepradamy za bluzami z kapturami :) Śliczny jest jej kolor! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bluzy!
    Te z kapturem są najfajniejsze, bo można się w niej schować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrane - urzekła mnie zwłaszcza kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy taki styl! Bluza + ramoneska jeden z lepszych duetów, a do tego świetna czapka z daszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja! Uwielbiam kolor Twojej bluzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Korol bluzy - rewelacja :)
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bluzy z kapturem :) To moje drugie JA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"