środa, 7 grudnia 2016

5 POMYSŁÓW NA TRAFIONY PREZENT DLA KOBIET

5 POMYSŁÓW NA TRAFIONY PREZENT DLA KOBIET
Święta zbliżają się wielkimi krokami, poza sprzątaniem, pieczeniem i gotowaniem szukamy prezentów dla bliskich.
Często zostawiamy te zakupy na ostatnią chwilę i kupujemy coś nie przemyślanego i może okazać się,
że prezent nie jest trafiony.
Dziś przygotowałam dla Was moją listę 5 udanych prezentów dla kobiet, które już dziś możecie kupić w sklepach internetowych i oszczędzić sobie mnóstwo czasu na chodzeniu po galeriach handlowych. Oczywiście rzeczy nie są wybrane w 100 % obiektywnie. Dobierałam je przez swój pryzmat, czyli kierowałam się własnym gustem i potrzebami. Dodam, że zrobiłam mini sondę wśród koleżanek i kobiet z rodziny i 98 % z nich była by bardzo zadowolona gdyby dostała któryś prezent z listy.





1. PALETA CIENI

To fantastyczny prezent dla kobiet które lubią makijaż, taki zestaw cieni to naprawdę udany podarunek, bo nie znam kobiety, która ma wystarczająco dużo kosmetyków do makijażu. 



2. BIŻUTERIA 

 To klasyczny pomysł na prezent, a klasyka zawsze się sprawdza. Wybrałam delikatny naszyjnik z motywem gwiazdki, bransoletę Pandora z sercem i kobiece kolczyki. Jestem pewna, że biżuteria spodoba się obdarowanym Paniom. 



3. KSIĄŻKA MOTYWACYJNA 

To prezent bliski mojemu sercu i ta pozycja jest najbardziej subiektywnym wyborem. Osobiście uwielbiam tego typu książki i lubię je kupować i dostawać. Dla mnie ważne jest aby taką książkę mieć u siebie na półce nawet po przeczytaniu, bo do tego typu książek się wraca i wraca. 
Jeśli macie kogoś bliskiego, kto potrzebuje dawki pozytywnego nastawianie, lub lubi taką tematykę, to ten zakup będzie strzałem w 10 !



4. SZARY SZALIK

Dlaczego wybrałam akurat szary szalik?  Odpowiedz jest prosta, bo to najbardziej praktyczny kolor, który pasuje prawie każdemu i pasuje do każdego koloru płaszcza lub kurtki. 
Poza tym w tym sezonie taki szal jest szalenie modny. 


5. KLASYCZNY ZEGAREK 

Uwielbiam zegarki, zwłaszcza te klasyczne modele, w kolorze złotym. Taki model, po pierwsze nigdy nie wyjdzie z mody, po drugie pasuje do wielu stylizacji. Ten prezent na pewno sprawi ogromną radość obdarowanej kobiecie. 
3. Zegarek AM:PM

Koniecznie dajcie znać w komentarzach o jakich prezentach marzycie i jakie prezenty są najbardziej nietrafione?




16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Świetne propozycje prezentów! Byłabym zadowolona z każdego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe propozycje :) aczkolwiek ja zawsze z wyborem prezentu (czy to dla kogoś, czy dla siebie ) zawsze mam problem i nie potrafię się zdecydować :P
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na książkę jest świetny. Sądzę, że wykorzystam to jako prezent dla samej siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zestawienie. Dorzuciłabym do listy gorącą czekoladę lub wyjątkową herbatę dla niedogrzanych kobitek:) Zapraszam na mojego bloga, w którym znajdziecie KOD RABATOWY do sklepu z takimi smakołykami: http://houseofsolutions.pl/pomysly-na-zawsze-trafione-prezenty-pod-choinke-kod-rabatowy/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria i kosmetyki to zawsze dobry prezent, ale trzeba wiedzieć, co dana kobietka lubi, bo to jest ważne. Po co mamy kupować coś z czego dana osoba będzie nie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie osobiście, karty podarunkowe są idealnym prezentem... czy to drogerii, czy księgarni albo ulubionego butiku.... i choć mało symboliczny to prezent... i można rzec, że idę na łatwiznę, to starannie pakuję taką kartę... aby coś jednak dać od siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie świetne pomysły, niby banalne, ale dokładnie z każdego również bym się ucieszyła :) Myślałam zwłaszcza o paletce cieni a niesamowicie zaciekawiłaś mnie książkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje. Ja bym do tej listy dorzuciła jeszcze stylowe, drewniane zegarki od WoodWorld. Fajnie się prezentują i mają stylowy desgin. Dodatkowo duży cyferblat i wygodny w zapięciu pasek na pewno przypadną do gustu. :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdania,że prezent wcale nie musi być bardzo drogi. Liczy się fakt,ze dana osoba o nas pamiętała i chciała nam coś podarować :) LIczy się sam gest.

    Jeśli chcecie zaskoczyć swoje kobietki to proponowałabym zastanowić się nad czymś oryginalnym
    nad zaprojektowniem kubeczka
    nad pakietem do spa ( sama uwielbiam taki relaks)
    Albo nad zaprojektowaniem takiej gazety: https://www.gazetomania.pl/prezent-na-rocznice-slubu.action/ - szczególnie jeśli jest to jakaś specjalna okazja. Na przykład rocznica ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  10. A i jeszcze zapomniałam. Pamiętajcie,że liczy się równiez ładne opakowanie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły na prezenty. Ja od mojej mamy otrzymałam różowy nowy laptop. Nie dość, że jest dość stylowy to na prawdę świetnie chodzi i prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zestawienie, przydałoby się do tego coś słodkiego, np. personalizowany zestaw muffinek. W końcu słodycze otrzymane w prezencie nie tuczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co powiedzie może o autorskich koszulkach z nadrukiem? Sama ostatnio dostała od mojego chłopaka na imieniny i powiedzieć muszę, że fajnie się prezentuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kobieta zawsze chciała ręcznik ze swoja ulubioną postacią z jednej ze starych kreskówek. Zrobiłem jej takie dwa na zamówienie i dodatkowo koszulkę. Wszystko dopiero idzie, mam nadzieję, że prezent wypali.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulki z nadrukiem droga Natalio nie są chyba szczególnie ekskluzywne :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"