niedziela, 13 listopada 2016

Long Grey Coat

Long Grey Coat
Zima za psem, wiec  trzeba zaopatrzyć się w ciepłe płaszcze, kurtki i akcesoria. Moja, dzisiejsza stylizacja jest jeszcze w połowie jesienna, a to za sprawą płaszcza. Choć jest on wełniany i długi, to nie ma ocieplenia i na pewno nie sprawdzi się przy mroźnej aurze. Druga połowa jest zdecydowanie zimowa, dzięki obszernemu szalowi i ciepłej czapie z pomponem. Bardzo spodobało mi się połączenie szarości z czernią i odrobiną niebieskiego. Jestem pewna, ze to trio będzie często się pojawiać w moich ciepłych, zimowych zestawach.








czapka (hat) - Romwe podobną kupicie TU
szal (shawl) - Zaful
Płaszcz (coat) - Romwe podobny kupicie TU
 torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
  botki (boots) - H&M podobne znajdziecie TU 




17 komentarzy

17 komentarzy

  1. na jesień super stylizacja, ale tak jak mówisz, na zimę inny płaszczyk by się przydał ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kompozycja, bo tak widzę Twoją stylizację, jak piękną kompozycję z prostych form i kolorów, świetnie robi dodatek niebieski, i choć nie przepadam za azteckimi wzorami, to w tej formie xxxl podobają mi się 🙂 pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. kobiecość i elegancja ! szal i płaszcz podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz :) Płaszcz prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jak zawsze zachwycona Twoimi stylizacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie, a płaszczyk mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna stylizacja :) wyglądasz obłędnie, podoba mi się w jaki sposób prowadzisz bloga :)

    Zapraszam do siebie http://zanzadra.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski jest ten płaszczyk, idealnie prezentuje się z tym szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja. Zawsze marzyłam o takim płaszczu jednak i na mojej sylwetce wygląda niekorzystnie. Pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/2016/11/lou-pre-perfumy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie urzekły najbardziej okulary ;)piekny kształt :)

    Zapraszam do mnie
    http://kikalifestyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam długie szare płaszcze! Marzy mi się taki już od kilku sezonów, ale wciąż nie mogę znaleźć "tego jedynego". Świetna stylizacja na jesienne dni! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski szalik, uważam, że świetnie ożywił całą stylizację :D

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie ten zestaw nie trafia, ale mimo, że nie jest do końca w moim guście, to nie mogę nie dostrzec, jak świetnie zestawiłaś ze sobą wszystkie elementy w spójną całość :) Mam szary płaszcz na zimę, jednak ma specyficzny kołnierz i jakoś na razie nie mam ochoty go zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  14. szal świetnie tutaj pasuje, ciekawy i mocny akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na tych zdjęciach, w tej stylówce, w prostej linii skojarzyłaś mi się z Blaire z Atlantic-Pacific ;-) <3
    Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk jest super, na zdjęciach prezentuje sie bardzo fajnie, sama chętnie bym sobie taki zakupiła bo pasowałby do kilku moich stroi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"