niedziela, 23 października 2016

Cardigan Day

Cardigan Day
Ciepły, szary i długi kardigan był na mojej, jesiennej liście zakupów. Idealny znalazłam w małym outlecie, dodam, że to Zara i jak w to takich sklepach bywa - zapłaciłam ułamek ceny widniejącej na metce :) Połączyłam go z klasyką, czyli jeansową koszulą i czarnymi rurkami z podwyższonym stanem. Do całości dodałam wygodne botki i moją ukochaną czarną torebkę, która pasuje prawie do każdej stylizacji.











kardigan (cardigan) - Zara/outlet podobny znajdziecie TU
koszula (shirt) - podobną znajdziecie TU
torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
  zegarek (watch) - Mockberg 
botki (boots) - Pull&Bear Podobne znajdziecie TU 





15 komentarzy

15 komentarzy

  1. podoba mi się! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look ! piękne masz te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) Widać, że cieplutki i mięciutki. Jesień to taka pora roku, że chce sie takiego ciepłego swetrzaka. Gdzie jest outlet Zary ???
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, to nie jest typowo outlet Zary, tylko outlet z różnymi markami miedzy innymi Zara, a ten jest w Radomiu na Osiedlu Południe 1 nazywa się Barfio. Pozdrawiam Daria

      Usuń
  4. Bardzo fajny ten kardigan, klik - zalando, bonprix, answear :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim outlecie kupiłaś ? bo też jestem z Radomia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Outlecie Barfio w Radomiu na Osiedlu Południe 1

      Usuń
  6. W moim stylu :) Podoba mi się koszula, marzy mi się taki jeansowy model. Kardigany są super na jesień, dopóki jest w miarę ciepło z powodzeniem mogą zastąpić płaszcz, w którym się przecież jeszcze nachodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja. Wyglądasz rewelacyjnie. Ten kardigan idealnie komponuje się z koszulą. A botki z obcasem sprawiają, że sylwetka się nie skraca :)
    rewelacja :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! Bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"