czwartek, 29 września 2016

Red Love

Red Love
Czerwony kolor ma w sobie moc i w moim przypadku sprawdza się w dni kiedy chce mieć więcej energii.
Czerwona sukienka ze sklepu VIPme, która łączy w sobie elegancje i nutkę sportu, idealnie komponuje się z kabaretkami, które w tym sezonie są niesamowicie modne.
Zdjęcia robiliśmy w wyjątkowym miejscu, czyli w Restauracji Ogrody w Radomiu. Jak widzicie restauracja ma niesamowity klimat i czaruje swoim wystrojem. Jeśli chcecie odpocząć od zgiełku miasta i po obcować z roślinami, nawet w środku zimy, to koniecznie odwiedźcie to miejsce.










sukienka (dress) - VIPme
pasek (belt) - Dresslily
 torebka (bag) - SuperDodatki.pl
 zegarek (watch) - Bergstern
 bransoleta (bracelet) - Artelioni  
botki (boots) - Zara podobne znajdziecie TU




9 komentarzy

9 komentarzy

  1. Cudnie wyglądasz :) Podoba mi się sukienka, będzie idealna na jesienne i zimowe dni. Ja również uwielbiam kolor czerwony i dzisiaj też byłam w takiej kiecce w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia, u mnie tez "red love" ;) Najpiekniejszy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale masz piękną sukienkę i ślicznie w niej wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędne połączenie i bardzo ciekawe miejsce

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka, czerwień idealnie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Red is color of love and passion! You dress is amazing!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"