czwartek, 9 czerwca 2016

Blue Biker Jacket

Blue Biker Jacket
Ramoneska od dawna jest jedną z bazowych rzeczy w mojej szafie. Idealnie dopełnia romantyczne, minimalistyczne lub sportowe stylizacje. Mimo tego, że mam już kilka modeli, to zawsze w sklepie przymierzam kolejne, bo cały czas szukam ideału. Kilka tygodni temu w Zarze pojawiły się kolorowe warianty, najbardziej spodobał mi się błękitny.
Musiałam ją kupić bo ma fajny, bardzo klasyczny krój i jest dosyć która, a takiej szukałam. Zestawiałam ja z koszulką i jeansową spódnicą, co w całości nawiązuje do lat 80.








okulary (glasses) - Zalando
tshirt - Romwe 
kurtka (jacket) - Zara
spódnica (skirt) - SH podobną znajdziecie TU 
  torebka (bag) - SuperDodatki.pl   
 bransoletka (bracelet) -  Soufeel
buty (shoes) -  Bravo Moda podobne znajdziecie TU




8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Ramoneska ma świetny krój i kolor :) Całość naprawdę świetna, mega mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w ten weekend się przejdę do sklepu :) Ramoneski zawsze były dla mnie "za ciężkie", miałam problem, żeby je ubrać, bo czerń była strasznie przytłaczająca. Ale ta wygląda świetnie! Lekko, wesoło, no i przede wszystkim nie daje mi skojarzeń z osobami, które słuchają cięższej muzyki ;) No i krój jest chyba inny niż w klasycznych ramoneskach, prawda? Taki bardziej kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie jest! Wszystko w tym zestawie bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka i kurtka wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie bardzo podoba się Twoja spódnica. Jest fantastyczna! :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka mega:))
    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"