czwartek, 19 maja 2016

Purple Flowers

Purple Flowers
Tę zwiewną sukienkę w stylu lat 70 kupiłam ponad rok temu w lumpeksie. Jej krój i nadruk są ponadczasowe i dzięki nim ta sukienka jest jedną z moich ulubionych. Połączyłam ją z ciekawymi, sznurowanymi botkami oraz stylową biżuterią, całość nawiązuje do stylu boho i idealnie wpisuje się w wiosenno - letnie trendy.










sukienka (dress) - SH podobną znajdziecie TU
  złota bransoleta (gold bracelet) - Artelioni   
 torba (bag) - Allegro podobną kupicie TU
pierścionek (ring) - Artelioni
botki (boots) - eButik.pl 
   paznokcie (nail art) - Klinika Piękna

Z OKAZJI DNA MAMY, MAM DLA WAS 2 FANTASTYCZNE ZNIŻKI DO SKLEPU SEPHORA I BONPRIX.

- 20 % NA WSZYSTKIE PRODUKTU NIEPRZECENIONE DO SEPHORA - TU
- 20 % NA WSZYTKO DO SKLEPU BONPRIX - TU



11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Wszystko fajne ale najlepsze to są paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylizacja, a pazurki boskie ! Pzd Ann

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem twoją fanką, często inspirujesz mnie swoimi zestawami. Podobają mi się buciki, napisz proszę, ile cm ma obcas (nie ma informacji na stronie). Pozdrawiam, Joasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAJ, Dziękuje :) Obcas ma 10 cm. Pozdrawiam

      Usuń
  4. sukienka jest po prostu przepiękna! niesamowicie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wystylizowałaś tą sukienkę :) extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki <3

    http://stylelove.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pierwsza klasa! Najbardziej podobają się mi okulary! Genialnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"