poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Popękane NACZYNKA: jak się ich pozbyć?

Popękane NACZYNKA: jak się ich pozbyć?
Od dawna na moich nogach widać było tak zwane "pajączki". Po każdym lecie zmiany się nasilały, a naczynka stawały się większe i coraz bardziej widoczne. Większość zmian usytuowanych było w górnej partii ud i nad kolanami, niewielkie naczynka zaczęły pojawiać się także na łydkach. 
Od dawna chciałam się ich pozbyć, ale nie wiedziałam gdzie mogę to zrobić bezpiecznie i skutecznie.
Jeśli mnie śledzicie od jakiegoś czasu, to wiecie, że pracuje jako styliska w Galerii Słonecznej i   współprowadzę program Słoneczna TV. W programie priorytetem jest moda oraz szeroko pojęta uroda. Ponad miesiąc temu w Galerii otworzyła się nowa klinka medycyny estetycznej Beauty Skin i nagrywaliśmy w niej odcinek o dostępnych zabiegach. Przed nagraniem dopytałam się o zamykanie naczynek na nogach i okazało się, że można to wykonać. Po konsultacji poddałam się pierwszemu zabiegowi w programie :

Okazało się, że mój problem, który był ze mną wiele lat, zniknął w ciągu 30 minut.



Naczynka zostały zamknięte  dzięki Alma Harmony XL PRO to jedyna w Polsce najnowsza platforma laserowa do usuwania zmian naczyniowych, pigmentacyjnych, trądziku, tatuaży jak również remodelingu skóry, już jest w BeautySkin!
Alma Harmony XL PRO daje możliwość zaawansowanych zastosowań, aby zabiegi, w przypadku różnych problemów skórnych, były wysoko skuteczne, niezawodne i bezpieczne.
Każda technologia i metoda zabiegowa gwarantuje najwyższy stopień bezpieczeństwa potwierdzony rozległymi badaniami klinicznymi. 

Czy przed zabiegiem konieczna jest konsultacja?
 Tak ! Co ważne, konsultacje przed zabiegami są darmowe, więc, każdy kto ma problem z naczynkami i nie tylko może umówić się na taką konsultacje i sprawdzić, czy może wykonać zabieg. 
Polecam Wam stronę klinki, gdzie możecie przeczytać całą specyfikacje zabiegu. 


Ile trwa zabieg? 
To zależy ile macie naczynek do zamknięcia. W moim przypadku były to 2 wizyty, ale tylko dlatego, że za pierwszym razem nie miałam wystarczająco dużo czasu, bo nagrywaliśmy program. Gdyby nie nagranie, to wystraszyła by jedna wizyta, która potwala by około 40 minut.


Czy laserowe zamykanie naczynek boli?
Zabieg jest troszkę bolesny, ale ból jest niewielki i naprawdę do wytrzymania. Mogę go porównać do "strzelenia" z gumki recepturki. Ból jest tylko przy uderzeniu lasera i po zabiegu nic nie boli. 


Jak wygląda skóra po zabiegu? 
Skóra jest delikatnie nabrzmiała i czerwona. Po kliku dniach w miejscu naczynek mogą pojawić się bąble lub strupki. 
W moim przypadku jest kilka malutkich ranek oraz zaczerwienień. 


Ile kosztuje zamykanie naczynek? 
To wszytko zależny od ich wielkości, ale ceny zaczynają się od 200 zł. Więc zabieg nie ma kosmicznej ceny, a rezultaty w moim przypadku były natychmiastowe! 






Podsumowując jestem zachwycona rezultatami, naprawdę nie spodziewałam się, że problem, który towarzyszył mi tyle czasu mogę usunąć w kilkadziesiąt minut.
Jestem pewna, że wiele z Was także ma popękane naczynka, z którymi nie wie co zrobić. Nie czekajcie za długo, bo one same nie znikną, niestety większość takich zmian się powiększa, więc jeśli widzicie u siebie "pajączki" warto wybrać się do zaufanej klinki na konsultacje.

Ja szczerze polecam klinikę Beauty Skin, która znajduje się w Warszawie i w Radomiu w Galerii Słonecznej. 
Jeśli jestescie ciekawi jak wyglądało na żywo zamykanie naczynek na moich nogach :) i co proponuje oprócz tego klinka, to koniecznie obejrzycie odcinek poświęcony tym zabiegom. 
Zapraszam Was TU.




10 komentarzy

10 komentarzy

  1. Tylko pozazdrościć takiego relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam pajączki i nie wiedziałam co mam z nimi zrobić dzięki za podpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać za kilka tygodni, czy efekt sie utrzyma. Pekające naczynka niestety wracają i szukam sposobu żeby sie ich pozbyć raz na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez jestem ciekawa czy wroca

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem ciekawa czy wroca

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że efekt świetny :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie, odważyłam się takze usunac naczynka, dziekuje! <3 W moim przypadku konieczne byly 4 zabiegi, ale efekt jest super. Jestem z Krakowa i dla dziewczyn z mojego miasta polecam klinike dr legrand. Pozbyłam sie kompleksow i moge pokazywac nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Usunęłam kilka z twarzy , ale ja robiłam zabieg w Elite w Warszawie. Dwa były większe, jeden na policzku a drugi z boku nosa. W każdym razie, udało sie je skutecznie usunąć i nie pękły ponownie i nowych też nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - Blogerka oraz stylistka - stylloveblog@gmail.com