poniedziałek, 28 września 2015

Red Coat

Red Coat
W powietrzu czuć jesień. Powoli przestawiam się na cieplejsze ubrania, ale cały czas mam w głowie lato. Niestety nie przepadam za obecną porą roku, na samą myśl, że wkrótce o godzinie 16 będzie noc robi mi się słabo :) Oczywiście samopoczucie zawsze można poprawić sobie strojem, a konkretnie kolorami. W tej stylizacji połączyłam czerwony płaszcz z kolorową koszulą w grochy, co daje energetyczną i pozytywną mieszankę.















koszula (shirt) - newdress
płaszcz - CND
 torebka (bag) - Barada 
 paznokcie (nail art) - Klinika Piękna 
zegarek (watch) - Elixa
buty (shoes) - Super Dodatki




6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Płaszcz, jak płaszcz, ale ta koszula... <3 no cudne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się płaszczyk, upatrzyłam sobie nawet podobny w Bershce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny płaszcz ! na pewno zwróciłabym uwagę, mijając Cię na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw!! :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"