środa, 17 grudnia 2014

Rock Princess

Rock Princess
Pewnie jak większość z Was, jestem bardzo zabiegana przed świętami. Poza tym, ponad tydzień temu przeprowadziłam się, więc czasu na robienie zdjęć na bloga, było bardzo niewiele. Dziś po raz pierwszy od 2 tygodni, mam więcej czasu i nadrabiam zaległości.
Dzisiejszy zestaw to klasyczne połączenie, czyli prosta, ale efektowna sukienka z Oasap zestawiona z ramoneską. Do całości dodałam rockowe akcesoria, które podkreślają charakter stylizacji.





kurtka (jacket) - KappAhl
sukienka (dress) - Oasap 
czapka (hat) - Choies 
pasek (belt) - SH
torebka (bag) - Topshop
 buty (shoes) - Shoelook.com, 139 pln


16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Perfekcyjna w każdym calu! Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takiej czapki. Jest świetna. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Me encanta tu look, es genial!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie :)
    zapraszam
    http://inmyworldhappa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka ma wspaniały kolor i jest śliczna a Ty pięknie w niej wyglądasz xx

    OdpowiedzUsuń
  7. IDEALNA SUKIENKA! WSPANIALE WYGLĄDASZ!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest boska i cudnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka! Polecam Ci jeszcze inną stylizację :)
    http://whatinspire.me/pl/inspiration/158/sukienka-z-falban%C4%85

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, Merry Xmas! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest super, ale nie jest rockowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"