wtorek, 11 listopada 2014

Poncho Day

Poncho Day
Dzięki marce Burberry, ponczo zyskało miano - gorącego trendu sezonu. Spora grupa wielbicielek mody zamarzyła o nim, oczywiście ze mną nie było inaczej :) Z tak wielkimi hitami sezonu, najczęściej jest tak, że szybko przestają być hot. Stwierdziłam, że nie ma sensu wydawać około 200 zł na coś co jest moim, tak naprawdę, kaprysem. W takich sytuacjach niezastąpione są ciucholandy. Po odwiedzeniu kilku z nich kupiłam 2 sztuki: czarne i beżowe. Dziś premierę ma wełniane, czarne ponczo, za które zapłaciłam 15 zł. Stwierdziłam, że fajnie będzie się prezentować, zarzucone na skórzaną kurtkę i spięte w talii paskiem. Dobrałam do niego szal w kratkę i pasującą, bordową torbę z Super-dodatki.pl.







ponczo (poncho) - SH
szal (shawl) - Super-Dodatki.pl
pasek (belt) - SH
torba (bag) - Super-Dodatki.pl
buty (boots) - TkMaxx 



16 komentarzy

16 komentarzy

  1. Świetny pomysł z paskiem :) Zobacz moje poncho, ciekawe czy Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też dziś poncho, też ze skórą (tyle że padło na spódnicę) i też z zielonymi akcentami :))

    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja obłędna. Super w niej wyglądasz

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal nosisz bardzo trendy! :) Torebka świetna.

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądając na twojego bloga zawsze mam pewność, że będę oczarowana. Tym razem nie było inaczej. Oryginalna, wysmakowana stylizacja...uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zestawienie zawsze coś u ciebie podpatrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna torba. Bordowa torba była dla mnie musi hale tego sezonu idealna znalazłam w CCC jest w podobnym stylu co Twoja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i ślicznie zaprezentowane. Świetny look! :)
    http://stylicel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. torba i buty to mój styl

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zachwycona całą ta kolekcją Burberry, mimo, że nadaje się tylko na ciepłą jesień, a o zimie nie ma mowy:(
    Ponczo i szal super

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku, jak ponczo może elegancko wyglądac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"