środa, 1 października 2014

Classic Beat

Classic Beat
Klasyka to słowo klucz, które odzwierciedla moje najnowsze stylizacje. Dziś zestaw, który w całości składa się z bardzo klasycznych elementów. Wełniana, dwurzędowa marynarka, to jeden z moich ulubionych, lumpeksowych łupów. Jej krój, materiał i detale są naprawdę najwyżej jakości, dla takich ubrań warto czasem zajrzeć do sklepów z odzieżą używaną :) Do niej dobrałam kolejne klasyki, czyli prostą bluzkę w paski i plisowaną spódnicę, także z SH. Całość przypomina nieco szkolny mundurek, ale mam nadzieje, ze jednak nie wyglądam jak uczennica ścigająca na lekcje. 









 okulary (glasses) - Asos
marynarka (blazer) - SH
  torebka (bag) - Barada 
bluzka (top) - H&M
spódnica (skirt) -  SH
botki (boots) - TK Maxx




14 komentarzy

14 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. tak, ale powinny być też pończochy.
      Dziewczyny i kobiety najlepiej wyglądają w pończochach???
      Sklep z bielizną, pończochami, rajstopami, sexy
      pończochy, rajstopy, bielizna, sklep, hurt, komplety
      prawda???

      Usuń
  2. strasznie podoba mi sie marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna torebka. Idealnie pasuje do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na naszego bloga! Opisujemy tam gry, książki i filmy warte polecenia, a także dni z naszego życia. Wpadnij :saint-trinity666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna marynarka!
    takie cudo z SH? Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygladasz. Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) Zazdroszczę ci ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)
    mklimaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka wymiata, aż trudno uwierzyć, że takie cudo udało się w SH upolować ;) w tym zestawie świetna, ponieważ dodaje pazura klasyce w stylu marynarskim. Pewnie sprawdzi się też w stylizacjach boho. Całość superrr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja a la pani Prezes - bardzo ładnie, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny styl - bardzo elegancko potrafi Pani łączyć jedno z drugim, szczere gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - Blogerka oraz stylistka - stylloveblog@gmail.com