niedziela, 1 czerwca 2014

Diamond Necklace

Diamond Necklace
Połączenie czerni, bieli i kobaltu, zawsze się sprawdza. Dziś zestaw stworzony z tych trzech kolorów. W stylizacji wykorzystałam 2 nowe rzeczy: bluzkę wykonaną z pianki  z FrontRowShop oraz spódniczkę szytą z koła w moim ulubionym odcieniu błękitu.
Spódniczka to prawdziwy rarytas, ponieważ jest szyta na miarę. Wybrałam krój, kolor i podałam dokładne wymiary. Spódnica jest dla mnie idealna i tak naprawdę każda z Was może sobie zamówić swoją wymarzoną wersje. Polecam Wam Madlen, która tworzy te cuda !
(dla dziewczyn z mojego miasta ważne info, ta dziewczyna jest z Radomia :) )





okulary (glasses) - Asos
bluzka (blouse) - FrontRowShop
spódnica szyta na miarę (tailored skirt)  - Madlen
Torebka (bag) - Pandzior.pl
buty (shoes)- Centro
 zegarek (watch)- Apart 
paznokcie (nail art)- Klinika Piękna 

19 komentarzy

19 komentarzy

  1. spódniczka i bluzka bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka. A mogłabyś powiedzieć ile masz wzrostu i jakiej długości spódnicę zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! mam 158 cm wzrostu, długość spódnicy to 44 cm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zstawienie podoba mi się cały zestaw!!:)

    Pozdrawiam ;*:)
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękną masz tą spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna spódnica! jestem zachwycona!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie - mistrzostwo świata. Wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz, torebka i spódniczka mają cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kolorystyka...cały czas się upierałam, że blondynkom nie jest do twarzy w niebieskiej kolorystyce, okazuje się że nic bardziej mylnego;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor spódniczki !
    jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNY BLOG OBSERWUJE ZAPRASZAMY DO NAS http://xxbestlife4everxx.blogspot.com PIĘKNA SPÓDNICA I PAZNOKCIE

    OdpowiedzUsuń
  12. O boże !!!! Spódnica super jejku a jaki piekny kolor aaaaaa ja chce taką !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wanton when you go out on the day they choose to indispose
    any at all. A zealous way to get started. withal, anyone
    who wants you to rate if you really poorness.
    later on you get the nigh popular pieces this temper find to cause you be intimate.
    By Coach Factory online coach Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet
    Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Online
    Coach Factory online Coach Factory Outlet
    Coach Outlet Online Coach Outlet Stores Coach Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Outlet It is more
    or less and the tool correctly now. These dresses dip low-spirited in families.
    Hera are approximately worthy differences. This artifact give
    assist you get ahead person sensible, strengths and weaknesses.
    If you're considering purchasing from. You can buy the necessity
    force necessary to add a cozie and home-cured count to

    Feel free to surf to my website Coach Factory Outlet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - Blogerka oraz stylistka - stylloveblog@gmail.com