czwartek, 20 lutego 2014

LEATHER AND BLUE

LEATHER AND BLUE
Klasycznie skrojona sukienka podkreślająca talię, jest idealna do stworzenia wielu różnych stylizacji. Ja dziś postanowiłam połączyć ją z ramoneską i wyrazistym naszyjnikiem. Oczywiście to czysty przypadek, że kolejna rzecz w mojej szafie ma kobaltowy kolor. Może jednak to prawdziwa obsesja? Już sama nie wiem, ale postaram się zrobić mały odwyk od niebieskiego koloru :)





 okulary (glasses)- Asos
sukienka (dress)- Martofchina
kurtka (jacket)- KappAhl
 torba (bag)- Pandzior.pl  
naszyjnik (neckalace)- HappinessBoutique
   buty (shoes)- ShoeLook.com
zegarek (watch)- Apart 
bransoletka (bracelet)- KoraleKarola.com

 Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/DATING-WITH-SPRING-c-454.html?emily



                        

10 komentarzy

10 komentarzy

  1. bardzo ładna sukienka i biżuteria;)

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjne, przemyślane, takie... porządne;-) ładnie Ci w takim koczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome outfit and super cool pics
    Good job! :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/white-walls.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie sukienki ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://lucyandsonia.blogspot.com/ - zapraszam do siebie, śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely leather jacket - works great with blue dress!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"