czwartek, 14 listopada 2013

Birds of paradise

Birds of paradise
Uwielbiam granatowy kolor, choć podobno jest"trudny". Dziś przedstawiam Wam komplet od Romwe.com, w orientalnym klimacie. Krój oraz wyszywane, kolorowe ptaki na rękawach przywołują na myśl Azję. Moim zdaniem granat pięknie komponuję się z kolorami morza, więc dołączyłam do całości turkusowa torbę Barada .







bluzka, spódnica (blouse, skirt)- Romwe.com
torba (bag)- Barada 
buty (shoes)- Pandzior.pl   
 bransoletki (bracelet)- CzakiBransoletki    
  zegarek (watch)- Apart 




Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!

                                              
                              
                                                                                       

26 komentarzy

26 komentarzy

  1. piekny look i ta bluzka jest sliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie tu trafiłam i bardzo mi się podoba twój styl. komplet jest genialny, okulary też świetne!
    fajny blog, dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rajskie ptaki, ach...
    ***
    Kosmetyki z USA taniej niż w PL: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3660087

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, granatowy w twoim wykonaniu jest niesamowicie pozytywny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria wyglądasz świetnie, zakochałam się w Twojej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie kolory!
    Jestem pod wrażenie, niczego tutaj nie mogę dodać.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz po prostu cudownie :) goraco pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    U703HN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"