piątek, 22 listopada 2013

Autumn Sweater

Autumn Sweater
Od dłuższego czasu myślałam o zakupie dużego, ciepłego swetra. Bardzo ciekawy fason zalazłam w sklepie LiLuModa. Długi cardigan to ciekawa alternatywa dla płaszcza. Talię podkreśliłam szerokim paskiem, a na głowę założyłam opaskę, którą zrobiła mi na szydełku- mama :) Opaska idealnie skomponowała się z całością i nadała jej delikatny klimat Boho.

 




kardigan (cardigan)- LiluModa.pl 
torba (bag)- Pandzior.pl   
zegarek (watch)- Apart 
buty (boots)- MartOfChina  



Romwe Top 8 Styles Sale!
Date: Nov 20 to Nov 26
Round1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round2: Save more with extra coupon  
Round3: Buy 3 and more get 1 for free



                                                                                    


20 komentarzy

20 komentarzy

  1. tez by mi sie taki sweter przydal!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, właśnie się rozglądam za takim sweterkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie z tą opaską :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, sweter i buty rewelacja <3
    Konkurs u mnie, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci w tej opasce :). Fajny, jesienny zestaw, sweter wygląda na cieplutki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz bombowo!
    kurde biorę Cię w całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny sweterek, szukam właśnie od dłuższego czasu takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać te blogerowe bzdury typu "sweter to idealna alternatywa dla płaszcza" sweter to sweter, a płaszcz to płaszcz. Mimo, że fajnie wyglądasz to nie powiesz mi chyba, że pod koniec listopada wyskakujesz z domu w swetrze zamiast kurtki?! Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka <3 Z ogromną radością dodaję Twój blog do obserwowanych;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Daria wyglądasz, torba i sweter są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny sweter i świetne buty! Wyszło na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i przyjemny do oglądania blog zapraszam na mojego bloga którego prowadzę razem z kuzynką http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten sweter. ;) Brakuje takich w mojej szafie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujący zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Świetny look. O dziwo opaska dodaje smaczku całości, przyznam, że nie pomyślałabym, że to będzie tak dobrze i fajnie wyglądało. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice stylization, i love your bag :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"